sims-sims-sims

Alla inlägg under maj 2013

Av Johanna Anonym - 12 maj 2013 10:24

Hej :)


Just nu och dem senaste gångerna jag har spelat sims så har jag spelat på en familj som heter Bröllenstrom. 

Den består just nu av Föräldrarna Johan och Karin (dem är vuxna), barnen Tilda och Henrik som började som småbarn och barn men är nu tonåring och ungdom. 

Lite fakta om familjen:

Dem hade en hund som hette Diddi men som tyvärr är död nu.

Johan och Karin är gifta.

Mer kommer kanske...


Men det avr lite om min nuvarande favorit familj! Jag kommer också göra fler inlägg där jag beskriver simmarna mer noga så jag hoppas du fortsätter att läsa min blogg!


// Puss och hej!                            GLÖMDE BILDER DET KOMMER STRAX!

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards