sims-sims-sims

Alla inlägg under december 2013

Av Johanna Anonym - 31 december 2013 18:16

Gott nytt år allihopa♥


Hoppas ni har det bra, tyvärr kommer jag få tillbaks min dator den 9/1 så kommer inte kunna vara så aktiv tills dess men hoppas ni klarar er;p

Och...GOTT NYTT ÅR  

 

(bild från http://mysimspage.blogg.se/)


 

Av Johanna Anonym - 28 december 2013 16:15

Hej allihopa♥


Igår lämnade vi äntligen in min dator på lagning. Dem sa att dem trodde att vi skulle kunna få tillbaka datorn den 9/1-2014 så kommer alltså inte kunna spela sims på hela lovet:(


Men hoppas iallafall att den kommer gå att laga så att alla mina familjer inte försvinner, det vore ju inte det bästa som har hänt mig. Men kommer iallafall vara lite mer social under detta lovet.

Men kommer nog låna min pappas dator ibland också så jag kanske blir lite mer aktiv än vad jag hade trott iallafall. Så nu kommer det mest komma tips på saker ni kan ladda ner och dagens simsbild;)


 

 


//Hoppas ni fortsätter att läsa ändå☻                                                              

Av Johanna Anonym - 27 december 2013 11:00

Godmorgon allihopa♥


Dagens simsbild blir idag en bild på en mamma som håller upp en bebis. Jag har tagit bilden själv och tog den eftersom att vi ska få gäster idag och två av gästerna är ganska små. Och så hade jag redan denna bilden uppladdad så tyckte det passade bra.


 


//Ha det bra:)                                                                                                         

Av Johanna Anonym - 26 december 2013 22:00

Hej allihopa♥


Nu är det så att igår när jag satt och provspelade mitt nya sims "Leva livet" så bara datorn stängdes av, jag hade ju spelat rätt länge så trodde att den hade överhettats men sen gick den inte att sätta på...Den är typ död.


Idag skulle vi då lämna in den på lagning men så hade dem inte öppet så vi får kolla imorgon. Så kommer då inte kunna vara lika aktiv eftersom att jag inte kan spela sims. 

Men ska försöka göra inlägg så ofta som jag kan men kommer inte bli lika ofta.

För er som undrar hur jag kan skriva detta inlägg: Jag lånar min lillasysters dator.

För er som undrar varför jag inte kan spela på hennes: Den är skitseg...Det tar seriöst år.

För er som undrar om mina familjer kommer finnas kvar på min dator: Om det inte är hårddisken som är sönder kommer dem finnas kvar. (allt sparas på den)


 

                                                (bild från google.se)


//Ha det bra & hoppas ni fortsätter läsa ändå♥                                                         

Av Johanna Anonym - 25 december 2013 13:15

Hej allihopa♥


Nu har jag faktiskt provat det expantionspaketet jag fick igår:) Tyvärr kunde jag ju inte prova Monta vista då någon hade tagit min kod men vi kommer fixa det så kommer säga till när jag provar det.


Det första jag gjorde var att jag jag skapade en ny familj med en mamma som heter Sara, en pappa som heter Stefan och ett småbarn som heter Klara. Så ni kommer nog att sen mycket av dem nu eftersom att jag både kommer göra en beskrivning på dem och visa vad man fick med i expantionspaketet.


Kan säga en sak som var med...En barnvagn!! Haha, blev så himla glad;p


 


//Ha det bra och använd era julklappar väl;p                                                         

Av Johanna Anonym - 25 december 2013 08:15

God Jul allihopa:)


Yes! Jag lyckades att få en plantsim! 

Eller...Jag fick inte riktigt en plantsim bara sådär, jag hade nämligen gjort en specielle sim som skulle få en plantsim eller bli en. Jag läste någonstans att man kunde få förbjudna frön eller nått om man var försöksperson i ett labb

(i universitetsliv) så jag blev det typ 5 gånger. Sen blev jag smittat av någon bacill som jag tyvärr inte kan namnet på men det kostade iallafall 3000 kr att bota mig från den.

Jag trodde ju att det bara var någon sort försylning man kunde få så jag fortsatta att försöka göra mina frön förbjudna och då helt plötsligt kom det upp en ikon (ni vet där det står vad man gör) där det stod "Förvandlas till plantsim". 

Så jag tror det var den där bacillen eller vad det var:) Så nu har jag en plantsim!


För alla er som inte orkar hålla på som jag gjorde är det bara att fortsätta läsa bloggen så kommer jag skriva ett inlägg där jag länkar en länk där jag har lagt upp min plantsim så att ni kan ladda ner henne:)


Plantsimmen:

 


//Hoppas ni kanske också vi prova att göra en plantsim♥                                       

Av Johanna Anonym - 24 december 2013 21:00

God Jul änu en gång:)


Tänkte bara vara lite snäll och säga "God Jul" och kanske fråga vad ni har fått i julklapp?

Eller har ni varit stygga;p Nej skoja bara men själv fick jag "Sims 3 Leva livet" och "Sims 3 Monte Vista".

Blev faktiskt väldigt glad så ska sätta mig och prova "Leva livet" snart.


Tyvärr är det någon som har tagit min kod till "Monte Vista" som man ska skriva in för att få staden så vi får åka till Game Stop någon dag så hoppas vi att vi kan fixa det eftersom att vi har betalt för det.


       


//God Jul☻ Skriv gärna i kommentarerna vad ni fick:)                                              

Av Johanna Anonym - 24 december 2013 16:30











God Jul allihopa♥


Dagens simbild blir idag en bild jag själv tagit när jag spelat och såklart har den med julen att göra:)

Det är en bild där en kille öppnar ett paket på "snöflingedagen" som det heter på sims...Denna bilden tog jag eftersom att det är julafoton idag så tyckte det passade bra eftersom att dem flesta säkert får julklappar idag.

 


//God Jul & Gott nytt år♥                                                                                         


Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards