sims-sims-sims

Alla inlägg under november 2013

Av Johanna Anonym - 30 november 2013 22:13

Hej igen alla människor där ute;)


Nu har jag gjort klart "Katy Perry". Tycker nog att denna blev bättre än när jag gjorde Miley Cyrus och jag har faktiskt inte expantionspaketet "Katy Perry sötsaker" fast om någon där ute vill ge det till mig är det heelt okej;P

Nej men blev ganska nöjd ändå.


Om någon vill att ladda ner henne till sitt spel får ni gärna säga till så kan jag lägga upp henne på exchange så alla kan ladda ner henne gratis;)


Resultatet:

 


//Hoppas ni tyckte det blev bra och skriv gärna i kommentarerna i ni tyckte:)               

Av Johanna Anonym - 30 november 2013 19:33

Hej igen♥


Nu är det så att jag har fått beskedet att en till ska vara med i min lilla tävling och det fick jag veta idag så kommer nu förlänga slutdatumet från den 1december till den 6 december;)


Tävlingen för er som inte sett den:

 

Det du ska göra för att delta: Du ska göra en sim på sims 1,2 eller 3 och det ända kravet du får är att simmen ska ha en historia bakom sig. Det jag menar är att om jag t.ex gör en sim skriver jag en liten text till henne/han som berättar om hon/han kanske ha blivit mobbad eller nått.

Om du inte fattar är det bara att skriva i kommentarerna eller fråga i frågerutan:)

 

1.priset: Jag kommer läsa din blogg,kolla din youtube,följa dig på insta eller vad du nu har i minst 1 mån. Jag kommer också försöka sprida t.ex din blogg på min blogg så att du kanske får fler läsare.

2.priset: Dig kommer jag göra en shoutout på. Alltså skriva på bloggen att dem t.ex ska kolla in din blogg o.s.v

3.Priset: Dig kommer jag göra en shoutout på. Alltså skriva på bloggen att dem t.ex ska kolla in din blogg o.s.v

 

 

Slutdatum: 6 december.

  

                  

//Lycka till nu alla som deltar och kom ihåg att det ALDRIG kan vara för många i någon av mina tävlingar♥

                                                                                                                           

Av Johanna Anonym - 30 november 2013 18:00

Hej allihopa♥


Nu är det så att jag fick en liten random idé att jag skulle göra Katy Perry på sims 3, hur låter det?

Så kommer antagligen att visa henne i ett inlägg senare ikväll som gjorde med Miley Cyrus.


Katy Perry för er som inte vet:

 

//Hoppas ni kommer gilla det:)                                                                              



Av Johanna Anonym - 30 november 2013 15:28

Hej allihopa♥


Dagens simsbild blir idag denna bild som kommer från http://compsimgames.about.com/od/thesims2seasons/ig/-The-Sims-2-Seasons--Screens/Sims-2-Seasons---Fishing.htm , där simmarna fiskar och då kanske ni tror att jag har gått ut och fiskat?

Nej så är det inte, det lucktade nämligen fisk i mitt rum förut så tyckte det passade bra med en bild som innehöll en fisk;)


 


//Ha en bra lördag så ses vi♥                                                                                      

Av Johanna Anonym - 29 november 2013 14:34

Hej igen allihopa♥


Nu är det så att idag är ingen vanlig dag, nej för idag är det Karin och Johans födelsedag;P Japp det är sant! Karin och Johan fyller båda år på samma dag och har nu blivit ålrdringar.

För er som inte vet vilka dem är så kan ni gå till mina första inlägg så kommer ni märka att det är den familjen jag spelar mest på.


En annan sak som har hänt är att jag har byggt ett till litet hus åt Henrik och Gina Soffel men jag har ett problem... Gina soffel kom inte in genom ytterdörren! 

Om någon vet hur man gör för att hon också ska kunna gå in får ni gärna skriva det i en kommentar;)

 

Johan Bröllenstrom som åldring:

 

//Ha det bra♥                                                                                  

 


Av Johanna Anonym - 29 november 2013 11:00

Godmorgon allihopa ♥


Idag har jag faktiskt en bild som "Dagens simsbild" som jag tycker passar jätte bra till denna dan, jag och mitt arbetslag var åkte skridskor förut så tycker verkligen denna bilden passar bra eftersom att simmarna åker skridskor:)  

//Ha det så bra och GLÖM INTE ATT DELTA I TÄVLINGEN♥                                     



Av Johanna Anonym - 29 november 2013 07:00

Godmorgon allihopa♥


Nu har det blivit dags för den fjärde delen av min sims-serie "Du och Jag syster".


Förra...

Hon bestämde sig sedan för att hon inte kunde stanna i Sunset Valley längre, hon var tvungen att gå ännu längre för att ingen skulle hitta henne.                                                                                                                                  

Sanna hade gått och gått i två dagar nu men äntligen var hon framme...


Sanna tänkte inte längre på vad hon gjorde, hon bara gick dit vägen lädde och hittade ett bra ställe att slå sig ner där det fanns både vatten, djur, träd och stenar som hon kunde gömma sig bakom.

 

Efter hon hade slagit upp tältet tänkte hon skaffa lite mat, hon hade ju inte ätit på två dar.

 

Det blev lite grodor som hon själv fångade i dammen.

 

Dagarna gick och Sanna bestämde sig för att byta ställe, då grodorna slutade nappa. 

 

Men det hon inte visste var att hennes syster Carro aldrig hade gått hem och på en stor äng vid havet hittade dem varandra.

        

- Vad har du varit!? sa Sanna förvånat.
- Lite överallt, vart har du varit!? svarade Carro lika förvånat.
- Åå vad jag har saknat dig
- Jag har saknat dig med

 

- Det finns en jätte fin ö där borta, sa Carro och pekade bort mot ön.
Sanna och Carro åkte med en båt dem hittat till ön och slog sedan upp sina tält och nu måste la allt bli bra igen.
Men det var vad dem trodde...

 

Fortsättning följer...

 

 

//Hoppas ni gillade det♥                                                                                           

Av Johanna Anonym - 28 november 2013 19:45

Hej allihopa♥


Nu tycker jag det har blivit dags för min första tutorial, för er som inte vet vad det är är det när t.ex jag visar hur man gör något. Det finns ju t.ex massa smink-tutorials på youtube.


Men hoppas ni kommer gilla den, det låter lite konstigt och lågt eftersom att jag inte har någon mickrofon och har gjort den i Windows Live Moviemaker men hoppas ni hör och tycker den är bra ändå. 

Som sagt var det ju ett lusthus (tror iallafall det heter så) jag ska visa er hur jag gör så sätt bara på och så får vi hoppas att ni gillar det, skriv gärna i kommentarerna vad ni tycker om den:)

 


Nu var det så att jag inte kunde ladda upp mina baiga video som jag var så nöjd med! Men, men ibland blir det som det blir och då får en länk hoppa in:)


Videon: http://tinypic.com/player.php?v=2gt7oyr%3E&s=5#.UpeL_sTuJUQ

 

Det är till denna sidan här nedanför ni ska komma så ni vet:)

 

 

//Det blev inte riktigt som jag hade tänkt men hoppas ni orkar kolla ändå så ses vi♥

                                                                                                                                 

Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards