sims-sims-sims

Alla inlägg under januari 2014

Av Johanna Anonym - 31 januari 2014 22:15

Hejsan alla simmare;p


Tänkte bara dela med mig av en liten träningsdräkt som jag har stilat om lite för ett tag sedan:)) Hoppas ni vill ladda ner den.


Ni hittar den här.


 


//Sov så gott♥                                                                                                         

Av Johanna Anonym - 31 januari 2014 14:00

Hej allihopa:)


Dagens simsbild blir idag denna bilden från http://modthesims.info/ och den tog jag för att jag inte hade någon annan typ...Haha!


 


//Ha det bra♥                                                                                                         

Av Johanna Anonym - 31 januari 2014 11:45

Hejsan igen allihopa:)



Av: Alisa1313 För: The sims 2 Finns i åldrana: ? Vart du hittar tipset: Här

 


//Hoppas ni vill ladda ner den, tycker den va jätte fin♥                                          


Av Johanna Anonym - 31 januari 2014 07:12

Godmorgon allihopa:)


Eftersom att jag inte kommer ha tillgång till min egna dator denna helgen så kommer jag alltså inte kunna göra några inlägg så kommer göra tidsinställda inlägg för hela helgen, kan hända att det kommer ett vanligt på söndagkväll men troligvist inte. Så kommer inte kunna svara på några kommentarer så alla vet♥


 

                                 (inte min egna bild)


//Ha en fortsatt trevlig dag♥                                                                                     

Av Johanna Anonym - 30 januari 2014 15:22

Hej allihopa:)


Dagen simsbild blir idag denna bilden från http://modthesims.info/ och den tog jag eftersom att vi har haft slipsdag i skolan idag, så typ alla hade slips och skjorta;p


 


//Ha det bra♥                                                                                                          

Av Johanna Anonym - 30 januari 2014 07:15

Godmorgon allihopa:)



Av: Sims2fangb För: The sims 3 Finns i åldrana: ? Vart du hittar tipset: Här

 


//Hoppas ni vill ladda ner denna fina klänning♥                                                     

Av Johanna Anonym - 29 januari 2014 16:20

Hej igen allihopa:)



Av: lillka För: The sims 3 Finns i åldrarna: Barn Vart du hittar tipset: Här

 


//Hoppas ni vill ladda ner den:)                                                                             


Av Johanna Anonym - 29 januari 2014 14:40

Hej allihopa:)


Dagens simsbild blir idag denna bilden från http://seireina.blogspot.se/ och den tog jag eftersom att det är jätte mycket snö ute nu♥


 


//Va gärna med i min giveaway♥                                                                             

Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards