sims-sims-sims

Alla inlägg under juni 2014

Av Johanna Anonym - 30 juni 2014 22:15

Hejsan svejsan allihopa♥


Innan jag går och lägger mig tänkte jag bara tipsa  lite nedladdningssaker och eftersom jag antar att dem flesta sover på natten vilket jag snart ska göra så tänkte jag ha ett nattema denna gången, så ni får hela 4 nedladdningstips som er sim behöver när hon sover.     (OBS! Håret endast för vuxna,nattlinnet för ungdom och vuxna)


Det är bara att klicka på bilden för att komma dit ni kan ladda ner saken, blir tyvärr bara bilder denna gången då jag inte orkar skriva massa saker om vem som gjort den o.s.v Det står isf där ni laddar ner dem:)


       



//Sovgott både människor och simmar♥                                                           


Av Johanna Anonym - 30 juni 2014 21:11

Hej:))



Tänkte bara skriva lite snabbt att jag tänkte starta en ny serie snart, vi får se när det blir.

Har haft en omröstning där totalt 22 personer har röstat vilket jag tycker är väldigt kul!

Ni kan se vilken idé som vann och vilka som fanns att välja mellan HÄR eller så kan ni bara läsa vilken som vann här:


En tjej som kommer till en skola som tönt men sedan blir hon en sån som går runt och festar hela tiden

 

 

Ja.. Hoppas iaf att ni kommer gilla den, kommer nog ta lite tid innan den blir av då jag inte ens börjat på den och tänker göra typ 3 delar innan jag lägger ut den första så jag har att lägga upp om jag inte har så mycket tid:)

 


//Kommentera gärna, gillar kommentarer♥                                                        

Av Johanna Anonym - 30 juni 2014 19:23

Hej igen:)


Själv tycker jag det är väldigt roligt att kolla på bilder där folk har försökt likna olika kändisar, ibland är det jätte likt ibland inte alls. Har själv försökt och kan säga att det ser mycket enklare ut än vad det är... Ja.. kolla på mina resultat:

 

     


Detta skulle alltså föreställa:

1. kim Kardashian

2. Katy Perry

3. Miley Cyrus

4. Miley Cyrus

Ja... Lyckades inte jätte bra men blev iaf mest nöjd med Kim Kardashian. Men nu kommer det fler, som jag inte gjort. Alla bilderna komma från google.se så har inte gjort dem själv:)


Miley Cyrus

 

Selena Gomes

   

Justin Bieber

 

Katy Perry

     

 


//Hoppas ni gillade detta inlägget och bilderna så ses vi!!                                      



Av Johanna Anonym - 30 juni 2014 17:37

Hejsan allihopa:))



Dagens simsbild blir änu en bild från google.se och jag valde den eftersom att min kompis jag var med idag skulle lära sig lite av språket dem talar i holland och holland är nästan som hollywood så tyckte denna bilden blev super bra;))

 


//Har ni varit i Hollywood någon gång?:)                                                              

Av Johanna Anonym - 30 juni 2014 12:29

Godmorgon allihopa♥



Av: Alexandra_Sine För: The sims 3 Finns i åldrarna: Barn Vart du hittar tipset: HÄR

 

Kommentar: Vet inte om det bara är tröjan som kommer med eller om det är tröjan + byxerna som en dress.

Kommentera gärna hur det blir om ni laddar ner dem:)


//Hoppas ni gillar dagens nedladdningstips;))                                                     

Av Johanna Anonym - 29 juni 2014 12:42

Godmorgon allihopa:)



Dagens simsbild blir en bild från google.se där det är två tjejer som spelar fotboll vilket jag ska göra sen så tyckte den passade bra;))

 

(Den blev lite liten...)


Förlåt för att jag inte uppdaterade igår också, våra kusiner stannade hela dagen sen åkte vi hem till dem så kom precis hem, men kommer antagligen bli bättre imorgon:)


//Hoppas ni vill fortsätte läsa ändå♥                                                               

Av Johanna Anonym - 27 juni 2014 21:00

Godkväll;P



Kände att jag behövde göra ett inlägg såhär på kvällen så här får ni lite bilder:)

         


//Detta kommer antagligen vara sista inlägget för idag så sov så gott♥                    

Av Johanna Anonym - 27 juni 2014 19:30

Hejsan allihopa:)



Nu kommer beskrivningen på min blivande kändis sim, Sally Townbrooke.


Sally ska som sagt bli en kändis eftersom det är nytt för mig så det ska bli jätte kul;)

Se har hon 990 985 pengar och jag började med ca 1,4 miljoner då hon skulle kunna ha råd med ett stort hus eftersom hon skulle bli känd.


Lite fakta:

 

Favoritmat: Grillad lax

Favoritmusik: Disco

Favoritfärg: Blå

 

Egenskaper:  

Social dagslända

Stjärnkvalitet

Virtuos

Festprisse

Naturbegåvad artist


Färdigheter: 

Atletisk: Nivå 1

Trummor: Nivå 1


Jobb: Först hade hon yrket sångare men sen såg vi att det var fler kändisar vid filmstudion så då började hon jobba där som bakgrndsstatist. 


Kändis: Nivå 1


Kläder: Finns nedanför.


Det var Sally Townbrooke, min blivande kändis!

       



//Hoppas det var lite intresant iaf:P                                                                   

Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards