sims-sims-sims

Alla inlägg under mars 2014

Av Johanna Anonym - 24 mars 2014 15:15

Hej igen:)


Dagens simsbild blir idag denna bilden från google.se och den tog jag eftersom att... Ja, det tänker jag inte berätta;)

 


//Bara jag som veet♥                                                                                                

Av Johanna Anonym - 24 mars 2014 13:30

Hejsan svejsan allihopa;)


Jag sa ju att jag höll på att börja med en serie...Men jag klantade till det lite på ett sätt jag inte orkar förklara så vet inte om jag ska fortsätta med den.

Så har nu gjort en omröstning som ni kan gå in och rösat på vd ni vill ha för serie eller om ni inte vill ha det alls♥

 


//Glöm inte att rösta nu♥♥♥                                                                                

Av Johanna Anonym - 24 mars 2014 10:30

Hej allihopa:)



Av: Alexandra_sine För: The sims 3 Finns i åldrarna: Ungdom, Vuxen Vart du hittar tipset: Här

   

Kommentar: Tycker den ser snyggast ut från baksidan...Bara jag!?


//Hoppas ni gillar den:)                                                                                         

Av Johanna Anonym - 24 mars 2014 08:15

Godmorgon allihopa:)


Glömde helt bort "dagens simsbild" igår så den kommer nu:)

Tog denna bilden eftersom att jag typ nördade Pretty little liars igår!! Världens bästa serie ju♥ Bilden kommer från google.se;)

 


//Sjukt bra gjorda ändå...♥                                                                                   

Av Johanna Anonym - 23 mars 2014 17:00

Hejsan allihopa:)


Ni har väll inte missat att jag nu finns på Blogkeen & Bloglovin?

 

 

                                         (bilder från google.se)


//Hoppas ni vill följa mig där nu så missar ni inget♥                                          

Av Johanna Anonym - 23 mars 2014 14:45

Hejsan igen allihopa:)


Det var längesedan ja la upp en video på youtube nu så nu har jag gjort det;)

Den kanske är lite kort men det ät iaf något. Tycker den var lite rolig så var tvungen...


♥Ni hittar videon här


//Hoppas ni kollar♥Kommentera gärna också;)                                                     

Av Johanna Anonym - 23 mars 2014 11:28

Hej allihopa:)


Nu när det snart är påsk hade jag tänkt att jag skulle ha en lite påskig header, så har nu gjort några simmar som ska vara med på den och även tagit några bilder som kanske kommer upp.

Så skriv gärna vad ni tycker borde finnas med i en påskheader så skulle jag bli glad♥


Har änsålänge tänkt ha med en kyckling, påskkärring, 3 barn, 2 påskharar och så har jag redan en bild på en älva när hon plockar upp ett ägg:) Vad tror ni? Blir det bra?

       

 


//Glöm inte att KOMMENTERA:))                                                                      

Av Johanna Anonym - 23 mars 2014 09:43

Godmorgon allihopa:)



Av: Alesso För: The sims 3 Finns i åldrarna: ? Vart du hittar tipset: Här

   

Kommentar: Tycker detta håret är jätte fint men vet inte om bandet kommer med så alla vet♥


//Ha en bra dag:))                                                                                                 

Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards