sims-sims-sims

Alla inlägg under juli 2014

Av Johanna Anonym - 1 juli 2014 12:15

Hejsan allihopa;)


Nu har jag spelat lite på min kändis sim Sally Townbrooke så vill ni veta vad som har hänt fortsätt läs:)


Denna dagen vaknade hon faktiskt av ett samtal, jag vet inte vem det var men hon reagerade inte särskilt positivt på det iaf;P

 

Hon tog ett bad medans butlern gjorde limepaj till henne, så hon gick upp och åt det sen.


 

Sen var det dags för jobbet:)

 

När hon kom hem senare på kvällen så ordnade hon ett poolparty eftersom att det var fredag och hon är en festprisse.


    



//Mer komme sen:))                                                                                          

Av Johanna Anonym - 1 juli 2014 10:32

Godmorgon!!


Här får ni lite sommarbilder eftersom att det faktiskt är den 1 juli idag och då har det ju varit sommar i en hel månad, dem flesta bilderna har jag redan lagt ut några andra gånger men har inte så många så fick bli dessa;)

Alla bilder är tagna av mig.

             


//Kom på en ny idé nu jag tror jag ska börja med, ni får veta sen!                                

Av Johanna Anonym - 1 juli 2014 08:45

Godmorgon allihopa:)



Av: Harmonia För: The sims 3 Finns i åldrarna: Tonåring Vart du hittar tipset: HÄR

 

Kommentar: Går även att ha som vardagskläder om jag inte kommer ihåg helt fel;)


//Hoppas ni vill ladda ner:)                                                                            

Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards