sims-sims-sims

Alla inlägg den 1 mars 2014

Av Johanna Anonym - 1 mars 2014 17:30

Hej allihopa:)


Nu har det äntligen blivit Mars och härmed är det VÅR! Har längtat så mycket till just denna månad, Åå älskar våren!

Men tänkte sprida lite vårglädje här så här får ni några fina bilder från google.se:)

       


//Ha det bra:)                                                                                                           



Av Johanna Anonym - 1 mars 2014 13:45

Hej svejs:)


Dagens simsbild blir idag en bild  http://gamingshogun.com/  och jag tog den eftersom att jag ska vara barnvakt idag:)

 


//Önska mig lycka till♥;)                                                                                       

Av Johanna Anonym - 1 mars 2014 09:55

Hej igen allihopa:)


Fick ett önskemål att jag skulle lägga ut videos när jag spelar ibland men jag vet inte varför men jag kan inte ladda upp videoklipp här, så det var ju därför jag skapade en youtube kanal:)


Så nu har jag laddat upp en video där jag spelar på familjen Kronblad och jag VET det ör skitdålig kvalité, hehe glömde ändra... Men bir nog bättre nästa gång:)


♥Ni hittar videon här

 


//Hoppas ni vill titta på den och premuera på min kanal:)                                        

Av Johanna Anonym - 1 mars 2014 08:07

Godmorgon♥



Av: Harmonia För: The sims 3 Finns i åldrarna: Tonåring Vart du hittar tipset: Här

 

Kommentar: Någon som håller med om att den guldiga var finast?


//Hoppas ni vill ladda ner dem:)                                                                                

Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards