sims-sims-sims

Alla inlägg den 5 mars 2014

Av Johanna Anonym - 5 mars 2014 21:58

tjenare:)


Skriver bara detta lite snabbt på Ipaden så jag bara ska säga att typ kl tre imorgon någon gång kommer det bli massa uppdatering, har nämligen prov jag måste plugga till o.s.v. 


//Hoppas ni förstår:).                                                                                                                         

Av Johanna Anonym - 5 mars 2014 14:30

       


//Akta er för honom!!☺                                                                                      

Av Johanna Anonym - 5 mars 2014 12:00

Hejsan igen:)


Dagens simsbild blir idag en bild från  http://sims.wikia.com/  och jag tog den eftersom att jag gick upp en timme tidigare i dag eftersom att min klocka gick fel... Så hade egentligen kunnat sova mer, och så hade jag en katt i min säng:)

 


//Ha det bra:)                                                                                                        

Av Johanna Anonym - 5 mars 2014 09:15

Godmorgon allihopa:)



Av: StarSims För: The sims 3 Finns i åldrarna: Vuxen,ungdom Vart du hittar tipset: Här

 

Kommentar: Lite sommrigt kanske men dem var ju fina♥


//Hoppas ni gillade dem:)                                                                                      

Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards