sims-sims-sims

Alla inlägg den 15 mars 2014

Av Johanna Anonym - 15 mars 2014 18:00

Hejsan:)



Av: lilian112292 För: The sims 2 Finns i åldrarna: ? Vart du hittar tipset: Här

 

Kommentar: Fin tjej detta♥


//Ha det bra:)                                                                                                       

Av Johanna Anonym - 15 mars 2014 15:00

Hej igen allihopa:)



Nu blir det en väst ovanför en polo tröja, tycker verkligen färgerna tillsamans ser så sött ut♥Den finns här

 


//Fint att simmen blundar på bilden också;P                                                          


Av Johanna Anonym - 15 mars 2014 12:45

Hejsan:)



Tänkte bara säga att jag glömde säga att första delen av veckan så blir det tröjor/jackor och sen kommer byxorna:)



//Så ni vet bara♥                                                                                                   

Av Johanna Anonym - 15 mars 2014 10:00

Hej igen♥


Hoppas detta blir bra nudå♥



Det blev dessa fräcka skidglasögon med schack-mönster som du kan hitta här:))

 


//Hoppas ni tycker om dem♥                                                                               


Av Johanna Anonym - 15 mars 2014 07:00

Godmorgon på er allihopa:)



Idag åker jag!!:D

Så jag kommer bara göra tidsinställda inlägg (detta är ett sånt) men iaf...


Eftersom att jag ska åka skidor på "snö" så har jag laddat upp 14 st kläder på min exchange så folk kan ladda ner dem:) Och varje dag kommer jag då länka två st "vinterprylar" som ni kan ladda ner:)


Hoppas ni tycker det låter som en bra idé♥



//Ha det bra♥                                                                                                          

Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards