sims-sims-sims

Alla inlägg den 19 mars 2014

Av Johanna Anonym - 19 mars 2014 23:00

Hej igen allihopa:)



Nu kör jag till med dessa underbara vita byxor♥ Vitt=snö, snö=vinter♥ Ni hittar dem här:)

 


//Fina byxor detta!                                                                                             

Av Johanna Anonym - 19 mars 2014 17:45

Hej alla simsiga människor där ute:))



Av: zodapop För: The sims 3 Finns i åldrarna: ? Vart du hittar tipset: Här

 

Kommentar: Jätte fin ju!


//Hoppas ni vill ladda ner den:))♥                                                                         

Av Johanna Anonym - 19 mars 2014 13:15

Hejsan svejsan:)


Nu har vi bott i en mysig trästuga i typ halva veckan så passar ju bra med denna fina bild från google.se på en liten trästuga i snön♥

 


//Oj! Haha!Bilden skulle inte bli så liten:D                                                                

Av Johanna Anonym - 19 mars 2014 10:45

Hej igen allihopa:)



Har inte så mycket kul att blogga om just nu så tänkte att det kanske kunde vara lite trevligt att tipsa om deras tävling där man ska göra en fantasisim, sista dagen att delta tror jag nämligen var idag...:)

Ska själv inte vara med eftersom att jag redan är länkad på deras blogg men ni kan ju vara med♥


Ni hittar deras blogg här och om ni blädrar ner lite kommer ni att se reglerna o.s.v


Gammal bild♥:

 


//Lycka till;)                                                                                                          


Av Johanna Anonym - 19 mars 2014 08:30

Godmorgon alla skolbarn där ute:)


Nu blir det lite byxor igen här, inte jätte fula ändå☻ Ni kan ladda ner dem här:))

 


//Ladda gärna ner♥                                                                                              


Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards