sims-sims-sims

Alla inlägg den 21 oktober 2013

Av Johanna Anonym - 21 oktober 2013 15:33

Hej allihopa, som jag sa förut så skulle jag ju beskriva familemedlemarna i familjen Bröllenstrom så det hade jag tänkt att göra nu :)


Jag börjar med mamman i familjen, Karin Bröllenstrom. Karin är en vuxen sim (men bara i fem dagar till) med två st barn vid namn Tilda Bröllenstrom och Henrik Bröllenstrom. Karin är även gift med sin man Johan.

Hennes egenskaper är:

Familjeinriktad

Älskar kyla

Bra sinne för humor

God 

Samlare


Egenskapen "samlare" har hon fått eftersom att hon nådde högsta nivån i nördarnas social grupp. Hon är även med i rebellernas sociala grupp.


Färdigheter:

Matlagning: Nivå 6.

Händighet: Nivå 7.

Författande: Nivå 1.

Atletisk: Nivå 5.

Logik: Nivå 1.


Jobb: För tillfälet är hon arbetslös så inget.


Kläder:  Kommer nedan för.


Hoppas ni tycker det var en bra breskrivning och om ni saknar något är det bara att komentera det så lägger jag till

det senare. :)   




                 

//Sims-sims-sims  

Av Johanna Anonym - 21 oktober 2013 08:13

Förlåt för att jag inte varit aktiv på länge men har liksom inte haft någon lust,inte orkat och så är det mycket i skolan nu. Men har iaf gjort en ny header nu som är lite mer anpassad till årstiden och spelet. (tycker jag).


Men jag har ju tänkt att beskriva familjemedlemarna i familjen "Bröllenstrorm" lite mer noga och det kommer antaligen idag eller imorgon, vi får se men sålänge tänkte jag ha en omröstning som slutar på söndag denna veckan. (28/10-2013)


Men iaf så har det blivit vår i familjen Bröllenstroms värld så här kommer lite bilder från det.


   

   


//Sims-sims-sims

Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards