sims-sims-sims

Alla inlägg den 23 oktober 2013

Av Johanna Anonym - 23 oktober 2013 20:17

Hej allihopa♥

Jag berättar utterligare lite till om familjen Bröllenstrom imorgon eftersom att jag måste sätta igång simset igen, vilket jag inte orkar nu  

Men ifall någon vet hur man gör plantsimmar på ett ganska enkelt sätt får ni gärna komentera det i komentarerna eftersom att jag aldrig lyckas... Jag vet att man ska hitta ett förbjudet frö typ men sen fattar jag typ inget så aa som sagt skriv gärna i komentarerna♥          

Vad är en plantsim? En sådan som ni ser presic under här. 


   

(alla bilder från mitt sims förutom den första med plantsimen)



                                                    ♥Sov så gott allihopa♥

Av Johanna Anonym - 23 oktober 2013 17:33

Yey! Tilda och Henrik blev vårbalens kung och drottning   

Hihi! Kommer nog komma ett inlägg snart igen, om typ en timma eller nått vi får se♥


   



Har också tänkt på om jag ska göra en sån här grej där det står "sims-sims-sims" på. Alltså en liten bild typ som denna ni ser nedanför. Undrar om ni tycker den skulle bli bra:) Har gjort den på      http://cooltext.com/      ifall någon mer vill göra en men ha det bra sålänge♥


                                                                                                                                    

Av Johanna Anonym - 23 oktober 2013 17:01

Hej igen:) Nu har vi kommit fram till våran sista medlem i familjen Bröllenstrom, nämligen Tilda Bröllenstrom.


Tilda Bröllenstrom tonåring så alltså den yngsta i familjen Bröllenstrom. Tilda bor hemma med sin storebror Henrik och sina föräldrar Johan och Karin. 


Lite fakta:  

Favoritmat:  Svampomelett

Favoritmusik: Barn

Favoritfärg: Gredelin

 

Egenskaper: 

Avantgardist

Fotograföga

God

Älskar kyla

 

Färdigheter:  

Händighet: Nivå 4

Logik: Nivå 3

Målning: Nivå 5

Sociala nätverk: Nivå 1

 

Hon är inte med i någon social grupp.

 

Jobb: Eftersom att Tilda är tonåring kan hon inte jobba än men hon går i skolan och jag har tänkt att hon ska bli konstnär när hon kan så därför målar hon mycket♥

 

Kläder: Finns nedanför.

 

Ja detta var beskrivningen av den sista personen i familjen "Bröllenstrom" så nu kommer det antagligen komma lite random inlägg när jag spelar men ska försöka att inte vara oaktiv utan att skriva minst 1 inlägg varje dag och det tror jag faktiskt att jag kommer lyckas med♥

 

             

 

Hoppas ni tyckte det var bra beskrivningar, annars får ni gärna skriva vad jag kunde eller kan göra bättre♥

//Sims-sims-sims

Av Johanna Anonym - 23 oktober 2013 15:19

Hej allihopa! Som jag sa igår så ska jag ju beskriva Henrik och Tilda idag och det tänkte jag börja med nu, fast bara en i taget så nu börjar vi med Henrik Bröllenstrom♥.


Henrik Bröllenstrom är en ungdom som bor hemma med sin lilla syster vid namn Tilda och hans två föräldrar som ni säkert redan vet heter Karin och Johan Bröllenstrom.


Förhållande:  Ja det är nämligen så att Henrik har gått och skaffat sig en tjej!   

Hihi! Men hon heter Gina Soffel, är också ungdom och har stjärntecknet fisk.    

(Bild på henne finns där nere när dem pussas)


Lite fakta: 

Favoritmat: Grillade tofukotletter

Favoritmusik: Barn

Favoritfärg: Ljusblå/Turkos

 

Egenskaper:  

Bra sinne för humor

Familjeinriktad

Geni

God

Älskar kyla

 

Färdigheter:

Atletisk: Nivå 5

Matlagning: Nivå 2

Händighet: Nivå 3

Logik: Nivå 5

Sociala nätverk: Nivå 1

 

Henrik är även med i en social grupp där han har inflytningsnivån 7. Det är "Nördarnas social grupp" han är med i men eftersom att han bara har inflytningsnivån 7 har han tyvärr inte fått någon ny egenskap eller blivit erbjuden ett jobb än.

 

Jobb: Henrik inlädde faktiskt ett litet jobb igår när jag spelade:) Han är nämligen sångare. Han har även gått ut gymnasiet med MVG men stannade inte tillräckligt länge för att få examen tyvärr.

 

Kläder: Finns nedanför.

 

Japp det var Henrik Bröllenstrom det så nu är det bara Tilda Bröllenstrom kvar:) Men tänkte även göra ett inlägg med utterligare lite mer fakta om familjen. Så höll ögonen öppna så kommer det nog något snart♥

 

 

         

 


Hoppas ni tyckte det var bra♥ //Sims-sims-sims

Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards