sims-sims-sims

Alla inlägg den 24 oktober 2013

Av Johanna Anonym - 24 oktober 2013 16:52

Hej allihopa! 

Jag hade ju tänkt att skriva lite mer fakta om familjen Bröllenstrom i helhet men så kom jag på att jag kunde göra en sån där "20 saker du inte visste om familjen Bröllenstrom". Så det kör jag på:)


1. Dem har haft en hund som hette Diddi men hon dog av åldring. 

2. Några djurskötare skulle komma och hämta Diddi för att jag inte tog hand om henne men då starta jag om spelet.

3. Dem har flyttat en gång.    (bild finns där nere, på huset alltså)

4. Dem har aldrig åkt på semester.

5. Dem har aldrig tagit ledigt från något.

6. Tilda har fångat en ovanlig jordekorre.

7. Dem bor i "Sunste Valley"

8. Tror dem kommer flytta till "Sunlit Tides"

9. Huset dem bor i har jag byggt själv.

10. Dem började med 999 999 999 sek. 

11. Nu har dem bara ca 29 000 sek. (tog bort massa pengar)

12. Dem har en städare som kommer varje dag och städar hos dem för 125 sek.

13. Dem säger nästan aldrig ja till saker man kan göra för att på pengar.

14. Jag vill att dem ska ha lite pengar så att dem kan jobba mycket för att få det dem vill ha.

15. Tilda började som småbarn,Henrik som barn och Johan och Karin som vuxna.

16. Jag sparar oftast deras minnen.

17. Jag tar screenshots på familjen typ hela tiden.

18. När Henrik var på universitetet streaka han. (han sprang runt naken)

19. Dem har snart funnits i ett år. (på sims)

20. Någon av dem är vän med döden :O


Så det var det  Kommer faktiskt inte på mer nu men kommer nog göra detta fler gånger. Men ni får hålla ögonen öppna för jag har nämligen en överraskning på gång! Haha nej men ska berätta en glad nyhet som hände igår när jag spelade på familjen Bröllenstrom. 


 

Känner ni igen det?♥

 

Ha det på bra!                                                                                                               

Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards