sims-sims-sims

Alla inlägg den 28 oktober 2013

Av Johanna Anonym - 28 oktober 2013 15:01

Hej allihopa♥ Som jag sa igår skulle jag ju göra en beskrivning av "Elin Trabaja" som jag spelar mycket på just nu så nu kommer det:)


Lite fakta:

Favoritmat: Karlssonbonara

Favoritmusik: Disco

Favoritfärg: Blå


Egenskaper:  

Bra sinne för humor

Avantgardist

Fotograföga

Konstnärlig

Karismatisk


Färdigheter:  

Gatukonst: Nivå 1

 

Jobb: Just nu är hon ju på universtitetet så då jobbar hon inte men när hon kommer hem igen så kommer hon börja jobba där hon jobbade innan, hon jobbar som produktskvaletitsbedömare.

 

Kläder: Finns nedanför.

 

Japp det var det♥ Om ni har några frågor så är det bara att skriva i komentarerna, vi ses!

 

     

 

                                                                                                                   


Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards