sims-sims-sims

Alla inlägg den 29 oktober 2013

Av Johanna Anonym - 29 oktober 2013 14:06

Jag glömde helt bort omröstningen förut, men nu är den iaf upp så klicka på den DU tycker att jag ska göra♥


                                                                                                                           

Av Johanna Anonym - 29 oktober 2013 12:30

Hej igen!

Jag kom på att jag skulle avsluta omröstningen av vilken expantion ni tyckte var bäst i söndags men jag glömde helt av det så jag ger er resultatet nu♥

Vinnaren/vinnarna:          Procent av rösterna:

Islandparadise                              16,7

Husdjur                                        16,7

Leva livet                                     16,7

Kvällsnöje                                     16,7

Universitetsliv                               16,7


Ja...Det var bara 6 pers som hade röstat och alla röstade på olika så det blev lika mellan den som står uppskrivna ovanför. Inte det roligaste men aja.


Men jag hade iaf tänkt att göra en ny omröstning nu, och det ska vara vilken kändis jag ska göra på sims. Omröstningen kommer jag göra med en gång nu så den kommer upp snart. Sen vet jag inte riktigt vilket sims jag ska använda av sims 2 eller sims 3 och göra kändisen så det kommer jag också ha en omröstning om senare. 

Vilken kändis det blir omröstningen håller på till: Onsdag (från idag)

Vilket sims jag väljer omröstningen håller på till: Fredag (från onsdag)

Så gå in och rösta nu!  


 


                                                                                                                        

Av Johanna Anonym - 29 oktober 2013 11:51

Hej allihopa♥

Nu är det faktiskt så att det är över en vecka sedan jag började vara aktiv här igen och jag tror inte jag har så många läsare, så skulle vara sjukt tacksam om ni som gillar min blogg ville typ säga det till kanske era kompisar eller ni kanske är medlem på någon hemsida där man kan chatta så får ni gärna länka bloggen eller något. Alltså det jag ber er om är alltså att sprida bloggen lite♥


 


                                                                                                                                 

Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards