sims-sims-sims

Alla inlägg den 7 december 2013

Av Johanna Anonym - 7 december 2013 23:15

Hej allihopa!


Jag tyckte att det var dags för en ny header för att den gamla var lite tråkig. Googlade lite och tittade om det fanns något bra program där man kunde göra en bra och inte så amatör-aktig header. Hittade ett progam som heter gimp, så jag laddade ner det och tittade om det var något att ha. Tag tycker att det var jätte bra verkligen. Tips er som vill få till den bästa headern på din blogg. 

Eftersom det är snö och snart är jul så tänkte jag att jag skulle få till en bra jul header. Så jag tog två bilder som jag screenshotat själv och och klippte ut dom. Är faktiskt ganska nöjd med headern, det är ju trots allt den andra jag gör. 


 


//Hoppas ni gillar den:)                                                                                      

Av Johanna Anonym - 7 december 2013 16:52

Hej igen:)


Nu tänkte jag faktiskt visa er lucka nummer 7, nu när jag ändå är inne på bloggen:)


 

//Ses sen:)                                                                                                               


Av Johanna Anonym - 7 december 2013 16:31

Hej allihopa:)


Nu har det blivit dags för "Dagens simsbild" och idag valde jag en bild från google.se

Valde denna bilden eftersom att jag och en kompis var inne i stan förut och shoppade lite:p


//Hoppas ni gillar det♥                                                                                       

Av Johanna Anonym - 7 december 2013 10:00

Hej allihopa♥


Igår gick ju tävlingen som jag har haft sen den 15/11 ut, så senare ikväll eller imorgon kommer ni få reda på vinnarna:)

Tänker faktiskt visa er all bidrag som jag har fått in så kan ni la skiva vem ni tycker ska vinna i kommentrerna:)

Bidragen:

http://sv.tinypic.com/view.php?pic=zx466t&s=5#.UpOvwNJWySq      av:Elin.

http://bestsimsfriends.bloggplatsen.se/sida-2/                                av: Bestsimsfriends

Simmen heter Jessica Bridge och är just nu en hotellägare i Sunsat Valley, hotellet Bridge. Även fast hon är framgångsrik och har ett femstjärnigt hotell så är hon inte nöjd. Hon vill bli en Rockstjärna men har inte haft tid.

Trodde det var 3 st som var med? Aja, kan ha räknat fel:p

 


//Lycka till nu så får vi se vinnaren lite senare:)                                            

Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards