sims-sims-sims

Alla inlägg den 22 december 2013

Av Johanna Anonym - 22 december 2013 23:15

Godkväll allihopa♥


Nu är det entligen dags för lucka nummer 22 som vi alla har väntat på.

                             (Klicka bara på luckan)

 


//Nästa kommer imorgon♥                                                                                   

Av Johanna Anonym - 22 december 2013 22:00

Hej allihopa♥


Igår hann jag ju inte göra lucka nummer 21, så nu kommer den:) Hoppas ni gillar den:)

       (klicka bara på luckan för att komma till överraskningen)

 


//Ha det bra, lucka nummer 22 kommer ganska snart.                                         


Av Johanna Anonym - 22 december 2013 17:15

Hej allihopa:)


Innan jag visar er dagens simbild vill jag bara säga en sak, igår gjorde jag ju ingen lucka så den kommer lite senare och jag gjorde den inte eftersom att jag var med en kompis och så såg vi på en serie och så pallade jag inte göra det bara sådär. Det är ganska mycket jobb med vissa luckor... Hoppas ni förstår.


Men nu till dagens simbild:)

Idag blir det en bild från http://www.sims3updates.net/ med som ni säkert ser en julgran. Om ni kollar lite runt omkring granen ser ni också att det inte finns någon snö så då tyckte jag den passade bra till dagens simbild då vi varken hr snö här och det är bara 2 dagar kvar till julafton och så har vi tagit in granen idag.


 


//Ha det bra:)                                                                                                         


Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards