sims-sims-sims

Alla inlägg den 21 december 2013

Av Johanna Anonym - 21 december 2013 16:52

Hej igen♥


Dagens simsbild blir idag denna bild på små farmödrar från google.se. 

Jag tog den idag eftersom att jag hälsade på min farmor och fikad lite så tyckte det passade bra:)


 


//Ha det bra sålänge:)                                                                                             

Av Johanna Anonym - 21 december 2013 12:30

Hejsan alla männskor där ute♥


Några av er har nog sett att jag håller på med ett modernt hus, enigt mig.

Och jag är faktiskt nästan klar med det nu, har gjort klart hela inredningen inomhus i själva huset så ska bara göra trädgården och garaget tror jag sen är det klart:)


Såhär ser det ut änsålänge från utsidan när det är kväll:

 


Det ser ut som om jag inte har några möbler men det är bara att dem inte syns från utsidan:)

//Hoppas ni kanske vill ladda ner det sen när det är klart♥                                       


Av Johanna Anonym - 21 december 2013 00:00

God kväll allihopa;p


Nu är det äntligen dags för lucka nummer 20, hoppas ni kommer gilla den♥

                    (klicka på bara på luckan)

 

 

 


//Ses:)                                                                                                                


Av Johanna Anonym - 21 december 2013 00:00

Hej allihopa♥


Nu är det så att http://bestsimsfriends.bloggplatsen.se/ har en tävling som jag ska vara med i så tänkte lägga upp mitt lilla bidrag här på bloggen:)

Om någon vill vara med klicka bara på länken:)


När ni kollat på detta huset kanske ni får lust ha ladda ner det?

I såna fall så kan ni bara klicka här.      (är inte säker på om möblerna kommer med men hoppas)

 


Jag valde att ta temat "80-tal" på mitt hus då jag har 70,80 & 90's prylpaket.

Så då har jag då tagigt lite bilder på huset här nedanför.

 

Är väldigt många så hoppas ni orkar kolla;p


                                 


//Det var dem bilderna♥                                                                                         


Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards