sims-sims-sims

Alla inlägg den 11 december 2013

Av Johanna Anonym - 11 december 2013 13:28

Hej allihopa♥


Nu har jag faktiskt gjort som dem flesta av er ville, jag har gjort en ny sim:)

Denna simmen Heter Vendela och är en elak häxa som låtas vara snäll och sen när hon får vänner så händer det grejer;p 

Hon ska också bli proffs på att dyka och så hon gör det typ hela tiden och så bor hon på hotell hela tiden.

Tyckte också det skulle vara kul om hon skulle vara lite snygg också...!


Hon:

   

//Ha det bra:)                                                                                                    



Av Johanna Anonym - 11 december 2013 12:30

Hej allihopa:)


Klicka bara på luckan så kommer du till dagens överraskning;)


 

//Ha det bra:)                                                                                                           



Av Johanna Anonym - 11 december 2013 07:22

Godmorgon allihopa♥


Tog denna bild från http://mysims3blog.blogspot.se/ idag eftersom att vi ska åka till Ullared idag så tyckte det passade bra med en shoppingbild, eftersom att i Ullared finns det ett stort och jätte billigt varuhus som egentligen heter "Gekås".

Så kommer tyvärr inte vara så aktiv idag♥


 


//Ha det bra♥                                                                                                         



Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards