sims-sims-sims

Alla inlägg den 10 december 2013

Av Johanna Anonym - 10 december 2013 20:10

Hej allihopa♥


Idag blir dagens simsbild denna bild från http://www.ea.com och det är som ni ser en himmel på bilden, det var därför att när jag skulle logga in på bloggplatsen nu och göra detta inlägget så var säkerhetskoden "skye" som nästan är "sky" vilket betyder "himmel" på engelska så tänkte det passade bra med en himmelbild.


 


//Ha det bra♥                                                                                                  

Av Johanna Anonym - 10 december 2013 17:00

Hej igen♥


Nu har det blivit dags för lucka nummer 10:) Hoppas ni gillar den♥


 


//Nästa lucka kommer imorgon♥                                                                          

Av Johanna Anonym - 10 december 2013 15:23

Hej allihopa♥


Jag hade lite brottom med att lära mig några spanska glosor igår så hann tyvärr inte göra lucka nummer 9 så dem kommer nu istället:) Lucka 10 kommer komma senare:)

.Klicka bara på luckan.

 

 


//Nästa lucka kommer förodligen vi fem idag:)                                                    

 


Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards