sims-sims-sims

Alla inlägg den 17 januari 2014

Av Johanna Anonym - 17 januari 2014 17:00

Hej allihopa:)


Nu har jag spelat lite sims och detta blir nog sista inlägget idag eftersom att jag ska åka till några andra sen och kommer hem sent. Men har iaf spelat på familjen kronblad och det har inte hänt så mycket men några saker som har hänt är...

  • Klara har sett på TV
  • Klara har gått första dagens i skolan
  • Klara har fått sin första kompis
  • Mamman och pappan har jobbat

Sen har det inte hänt så mycket mer:) Men dem har tillbringat mycket tid med familjen iaf♥


Men har också funderat på att göra en till serie, Vad tycker ni om det & var vill ni att den ska handla om?


   


//Va gärna med i min giveaway:)                                                                                


Av Johanna Anonym - 17 januari 2014 14:00

Hej igen:)


Var inne här förut och letade efter lite saker man kan ladda ner och hittade då lite roliga grejer för sims 3:)


1.  Först blir det en finklänning som är ganska enkel men ändå fin och om du vill ladda ner den klicka då här.

 

2. Den andra blir lite coolare kläder för killar. Måste säga att jag skulle nog helst baa vilja ha tröjorna men vet inte om allt sitter ihop:) Du hittar det här

 

Av Johanna Anonym - 17 januari 2014 09:15

Godmorgon allihopa:)


Dagens simsbild blir idag denna bilden som jag själv tog igår när jag spelade och jag tyckte det passade bra med en bild där det satt några och åt eftersom att vi är bortbjudna på middag hos någa idag:))


 


//Ha det bra och klicka gärna här för att vara med i min giveaway♥                        

Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards