sims-sims-sims

Alla inlägg den 19 januari 2014

Av Johanna Anonym - 19 januari 2014 17:15

Hej allihopa:)


För en stund sedan kom jag hem från ett kalas för min morbror fyllde år så tycker att denna bilden som jag själv har tagit passar bra till dagens bild idag:)


 


//Ha det bra♥                                                                                                           


Av Johanna Anonym - 19 januari 2014 13:00

Hej alla simsglada♥


Idag är det faktiskt ingen vanlig dag för det är Klaras födelsedag;p Japp, Klara har fyllt år och har då blivit tonåring. (presic när jag är klar med hennes kläder)


Sen fick också Klara ett pris för att hon dansade bäst balett typ...Vet inte om alla får den men hon fick den iaf fast att hon missade uppvisningen. 

Annars var det nog inte så mycket mer...Både mamman och pappan blev befodrade på jobbet men inte jätte kul att veta. 

Jo just det! Det har varit spökeridagen (halloween) så Klara har varit ute och bus eller godisat:)


Men såklart ska jag göra en beskrivning på dem och jag tror dem kommer börja nästa vecka någon gång...:)


Klara stajlar: 

 

Klara växer: 


 

Spökeridagen:

 


//Ha det bra och var gärna med i min giveaway♥                                                    


Av Johanna Anonym - 19 januari 2014 08:45

Godmorgon allihopa♥


Ni kanske har sett att jag har bytt header och lite nya färger? Tänkte iaf att jag behövde en ny header då jag hade en tomte på min gamla vilket inte passade så bra eftersom att det inte är jul längre. 

Och så tyckte jag att vitt var lite tråkigt så körde på typ turkos ist. Tog också fjärilar bakom så det skulle se lite vårigare ut för nu... vill jag ha vår♥

Men måste säga att jag blev riktigt nöjd och för er som undrar och gör gärna headers åt er som vill:)

Det är bara att säga till.


Och det är mina egna gubbar:) Ni kanske känner igen någon?


Headern:

 


//Ha det bra och var gärna med i min giveaway som du hittar här.                              


Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards