sims-sims-sims

Alla inlägg den 18 januari 2014

Av Johanna Anonym - 18 januari 2014 18:45

Hej allihopa:)


Dagens simsbild blir idag denna bilden från http://sims3-garden.blogspot.se/ och den tog jag eftersom att jag provat the sims 3 monte vista idag. Så tyckte det passade bra med en bild som var på själva staden:)


 


//Ha det bra sålänge och klicka gärna här.♥                                                            

Av Johanna Anonym - 18 januari 2014 11:30

Godmorgon allihopa:)


Som måna av er säkert vet så hade jag ju en julkalender under december, och jag gjorde ju aldirg lucka nummer 24 på julafton så har nu gjort den. Inte själva "luckan" men skiter i den just nu så tyvärr så får ni stå ut med det:/


Men lucka nummer 24 är alltså...EN GIVEAWAY♥

Jag har gjort ett konto på youtube och heter där:   sims-sims-sims  så om du vill komma till min giveaway med väldigt fina priser må jag söga så klicka då här.     (inget är andvänt)


Men kommer förmodligen att påminna er lite i något mer inlägg. Jag säger på videon att den är slut 29/1 alltså att jag berättar vinnaren då men vi får se hur många som är med annars kanske jag förlänger tiden:)


 


//Hoppas ni vill vara med och lycka till♥                                                                   



Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards