sims-sims-sims

Alla inlägg den 23 januari 2014

Av Johanna Anonym - 23 januari 2014 22:01

Godekväll allihopa:)


Dagens simsbild blir idag denna bilden från http://socialsims.net/ . Jag har faktiskt ingen anledning till varför det blev denna bilden som blev dagens simsbild... Och det 'r just därför det blev en random bild jag hittade på google.se


 


//Sov så gott♥                                                                                                        

Av Johanna Anonym - 23 januari 2014 15:17

Hejsan allihopa:)


Nu är det så att jag har ju haft en serie om en tjej som rymmer och om jag får säga det själv tycker jag inte att den är speciellt rolig så kommer antagligen avsluta den... Men om ni verkligen vill ha kvar den kommentera gärna då.



Men tänkte iaf börja med ny serie som handlar om en tjej som precis börjat i en ny skola. I den nya skolan börjar hon med en gång umgås med fel människor. Hon och hennes nya kompisar hamna bara i mer och mer trubbel och hennes föräldrar börjar genast ana oro. 

 


Hoppas ni kommer gilla den♥Och var gärna med i min giveaway, ni hittar den här.


 


//Hoppas ni kommer gilla det så ses vi♥                                                               

Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards