sims-sims-sims

Alla inlägg den 22 januari 2014

Av Johanna Anonym - 22 januari 2014 19:38

Hej allihopa♥


Dagens simsbild blir idag denna bilden jag själv tagit och den tog jag eftersom att jag håller på att göra en musikvideo till timber. Så då tog jag denna när jag höll på:)


 


//Klicka gärna in här♥                                                                                                

Av Johanna Anonym - 22 januari 2014 15:26

Hejsan allihopa♥


Nu kommer ni få lite tips om snygga kläder som man kan ladda ner till the sims 3. Själv blev jag väldigt nöjd med dagens tips och skulle gärna ha laddat ner det själv:)


1. Först blir det denna blomstriga klänningen för alla småbarn:) Tycker den var skitsöt och skulle gärna sätta på den på mitt eget barn (om jag skulle ha något)♥ Ni hittar den här.

 

2. Andra tipset blir denna ursnygga tröja och en söt kjol till. Själv tycker jag tröjan är snyggast men det är klart man vill ha hela kitten. Om du vill ladda ner detta klicka då här.

 

3. Nu lite till killarna... Det blir dessa kjocktröjor som jag tycker ser riktigt sköna ut faktiskt;p

Men om du vill ladda ner den kan du klicka här.

 

4. Nu ett par riktigt snygga klackskor som du kan hitta och ladda ner här

 

5. Sista tipset för idag blir denna trassel-pyamasen som är riktigt söt för alla småbarn.

Du hittar den här.

 


//Ha det bra var gärna med i min giveaway♥                                                         

 






Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards