sims-sims-sims

Alla inlägg den 24 januari 2014

Av Johanna Anonym - 24 januari 2014 19:30

Hejsan allihopa♥


Som några av er säkert vet har ja ju gått och skaffat mig youtube nu:) Och för ca 3 veckor sedan eller nått laddade jag ju upp en giveaway på min kära kanal. (sims-sims-sims)


Så tänkte bara påminna allihopa nu när det bara är ca 1 vecka kvar tills den avslutas.

Men kommer förmodligen förlänga tiden men då kommer det upp en video och ett inlägg om det:)

Hehe...Det är bara 2 med ensålänge...:/


Tänkte också säga att jag själv tycker det är väldigt fina priser♥


Ni hittar min giveaway här.


 


//Hoppas ni vill vara med♥                                                                                         

Av Johanna Anonym - 24 januari 2014 15:44

Hej allihopa:)


Dagens simsbild blir idag denna bilden från http://modthesims.info/ och jag tog denna bilden eftersom att vi var på teater med skolan idag så tyckte det passade bra med den. Just på bilden ser dem ju på bio men bio och teater är ju inte jätte långt ifrån vararndra så tyckte det gick bra iallafall♥


 


//Ha det bra sålänge:))                                                                                            

Av Johanna Anonym - 24 januari 2014 07:00

Godmorgon allihopa♥


Tänkte bara prova en ny sak nu...  Tänkte prova att infoga spotify i ett inlägg och ser om det går:)

Så tänkte prova att infoga låten "Timber" med Pitbull och Kesha eftersom jag faktiskt håller på att göra en musikvideo med the sims 3 till den:)



//Ha det bra♥                                                                                                         

Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards