sims-sims-sims

Alla inlägg under mars 2014

Av Johanna Anonym - 3 mars 2014 19:06

Hej:)


Nu har det hänt lite grejer här:)

Som tur var förlät Sara (mamman) Stefan för att han var otrogen och allt fortsatte som vanligt.

 

Sen har Klara åkt på utflykt med skolan och fått löndeförhöjning;)

 

Det här var nog Stefans lilla straff...Han fick en elchock!

 

Och nu sitter dem på snöflingedagens morgon och äter pannkakor:♥

 


//Ha det bra:)                                                                                                    


Av Johanna Anonym - 3 mars 2014 15:09

Hejsan allisammans:)


Tänkte börja med en sak som jag kallar "önskesims" alltså så ska jag göra en sim på the sims 3 efter någon av era önskemål:)

T.ex häxa, konstig, ond, pinnsmal, jätte start, blå o.s.v


Så skriv bara några saker som ni vill ska vara med i eran önskesim, kommer då välja en i kommentarerna och göra simmen. Sen kommer jag lägga upp henne/han i en bild här och även ladda upp henne/han på exchange så du kan ladda ner din önske sim. Kommer även skriva vem det var som önskade den:)


Så kommentera nu hur ni vill att just eran önskesim ska se ut så kanske det blir just eran önskesim som blir till verklighet:)

 


//Hoppas ni tycker detta verkar vara en kul idé♥                                                    

TSR

Av Johanna Anonym - 3 mars 2014 13:30

Hej allihopa:)


Tänkte bara berätta för er vart jag får alla mina nedladdningstips ifrån:)

Jo, The sims har faktiskt en egen nedladdningssida med bara gratis saker och föremål. Det jag tycker är så bra med denna hemsidan är att:


1. Allt är gratis♥

2. Det kommer nya saker skitofta♥

3. Det finns stilar för alla smaker♥

4. Snygga saker♥

5. Finns saker för alla sims (1,2,3)♥


Så om ni klickar HÄR så kommer ni till hemsidan och kan ladda ner massa fina saker;)

 


//TSR=Thesimsresourse♥                                                                                       

Av Johanna Anonym - 3 mars 2014 11:45

Hejsan♥



Av: Ineliz För: The sims 3 Är i åldern: ? Vart du hittar tipset: Här

 

Kommentar: Ni som sett "Frozen" ser nog att det är Elsa♥


//Hoppas ni vill ladda ner!                                                                                           



Av Johanna Anonym - 3 mars 2014 08:33

Godmorgon allihopa:)


Dagens simsbild blir idag en bild jag har tagit själv, jag valde den eftersom att jag just nu sitter och pluggar för att vi förhoppningsvis inte kommer ha prov men troligtvis kommer vi ha det;)

 


//Ha det bra:)                                                                                                

Av Johanna Anonym - 2 mars 2014 19:04

Hej allihopa:)


Nu har dem små barnen åkt hem och jag har spelat lite på min familj Kronblad.

Förra gången jag spelade på denna familjen åkte min pappa Stefan till universitetet och nu har jag då spelat när han är där.

Han gick ut med betyget MVG vilket var bra och han pluggade typ hela tiden;P 

Men sen hände det som inte skulle hända... Han kysste en annan tjej!!


Visst var det jag som bestämde vad han skulle göra men ändå, vet inte om jag ångrar mig eller inte...Haha!Har typ ångest!! Men, men kommer nog fixa sig iaf♥

Här kommer lite bilder från idag:

            

 

Han bedde henne iaf att bara vara vänner...♥


  


//Hoppas detta ordnar sig nu...:)                                                                         

Av Johanna Anonym - 2 mars 2014 15:00

Hej igen:)


Tänkte bara prova om man kan lägga in youtube-klipp i inlägg. Då kanske det blir lättare att se på klippen jag lägger upp♥


//Hoppas det funkar nu:)                                                                                           

Av Johanna Anonym - 2 mars 2014 13:07

Hejsan svejsan♥


Dagens simsblid kommer från google.se och jag tog den eftersom att vi har huset fullt med barn just nu♥

 


//Ha det bra:)                                                                                                           

Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards