sims-sims-sims

Alla inlägg under mars 2014

Av Johanna Anonym - 11 mars 2014 14:54

Hejsan allihopa♥


Dagens simsbild blir idag denna bilden med massa örhängen och jo hur kommer det sig nu att jag valde denna bilden...Jo imorse så försökte jag få in mitt lilla örhänge i mitt lilla öra och efter mycket om och men s gick det och slutade också med att jag fick skitbrottom:)

Det var också därför jag inte hann göra några inlägg under dagen, bilden kommer från https://www.thesimsresource.com/

 


//Ha det bra:)                                                                                                          

Av Johanna Anonym - 11 mars 2014 08:15

Godmorgon♥


TSR är ju faktiskt inte den enda hemsidan man kan ladda ner saker på, utan det finns ju massor av andra.

Så tänkte tipsa er om några som jag tror kan vara bra♥


http://anubis360.blogspot.se/

http://www.parsimonious.org/

http://www.xmsims.com/

 

Blv inte så många men hoppas ni uppskattar det ändå:))

Klicka bara på länkarna för att komma till hemsidorna som står skrivna♥


 


//Ha en fortsatt bra dag allihopa:)                                                                           

Av Johanna Anonym - 10 mars 2014 20:07

Hejsan allihopa:)


Tänkte att jag ska börja med en ny serie nu...Ja, jag tyckte den andra serien blev skittråkig...

Så tänkte mig typ en tjej och en mamma som flyttar in från landet till stan där tjejen efter första dagen i skolan bestämmer sig för att ändra sin fula bondestil till nytt och fräscht och hon börjar genast umgås med fel människor och allt blir helt kaos:)


Vad tror ni?

 

Tror faktiskt att denna blir bra♥

Här ser ni dem som är med + lite bilder från när jag gjorde den:))

              

 

//Hoppas ni tycker att den verkar bra och vill läsa den sen:)                                    

Av Johanna Anonym - 10 mars 2014 15:45

Hejsan allihopa♥


Idag har det faktiskt inte hänt något speciellt änsålänge idag så tar jag bara en random bild som jag har tagit när jag spelat. Hoppas ni tycker om den ändå:)

 


//Ha det bra:)                                                                                                        

Av Johanna Anonym - 10 mars 2014 14:00

Hejsan:)



Tänkte bara fråga om ni vill att jag ska visa exakt hur man gör nör man laddar ner saker från TSR?

Har nämligen fått många frågor om det så kommentera gärna om ni vill att jag ska göra det♥

 


//Glöm inte att KOMMENTERA nu♥                                                                      

Av Johanna Anonym - 10 mars 2014 10:30

Hejsan allihopa♥


Nu har jag faktiskt suttit och gjort en till önskesims, önskad av Simstillsjagdor.

Jag orkade inte göra alla klädstilar så gjorde typ bara vardag och finkläder:) Så ni vet♥


♥Ni kan ladda ner henne här


Hoppas du gilar din alldeles egna önskesim:

Rocky Lue Nillsson:

         


//Hoppas du gillade henne♥                                                                                    

Av Johanna Anonym - 10 mars 2014 08:21

Godmorgon allihopa:)



Av: Skysims För: The sims 3 Finns i åldrarna: ? Vart du hittar tipset: Här

 

Kommentar: Ett jätte sött sommarhår av Skysims♥


//Hoppas ni tyckte det var lika fint som jag:))                                                        

Av Johanna Anonym - 9 mars 2014 17:02

Hejsan allihopa:)


Dagens simsbid blir änu en dag en bild från google.se och ag tog den eftersom att jag presic kom hem från att ha kollat på en trååkig sport...:/  Dem har liksom sportkläder på sig tänkte jag.

 


//Ha det bra:)                                                                                                         


Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards