sims-sims-sims

Alla inlägg under mars 2014

Av Johanna Anonym - 9 mars 2014 09:12

Godmorgon♥



Av: autaki För: The sims 3 Vart du hittar tipset: Här

 

Kommentar: Semesterhus typ...:)


//Hoppas ni sovit gott och vill börja dagen med att ladda ner♥                                     


Av Johanna Anonym - 8 mars 2014 20:00

Hej:)


Tänkte nu att alla som vill kan skriva vad dem vill att jag ska göra för sim till min nya grej "önskesims".

Har fått in ett förslag men vill gärna ha flera att välja imellan:) 

Och såklart kan det bli flera, vi får se hur mycket jag vill spela.


KOMMENTERA nu hur ni vill att eran önskesim ska se ut så kanske just den blir till verklighet♥

 


//Kommentera gärna ändå♥                                                                                

Av Johanna Anonym - 8 mars 2014 18:00

Hejsan svejsan allesammans♥



Av: Margeh-75 För: The sims 3 Finns i åldrarna: Vuxen,ungdom Vart du hittar tipset: Här

 

Kommentar: Riktig cool med cola mönster♥


//Hoppas ni gillar den:)                                                                                        

Av Johanna Anonym - 8 mars 2014 16:45

Hejsan allihopa:)


Dagens simsbild blir en bild från google.se och den tog jag eftersom att det känns som huset är fullt men barn hela tiden just nu! Haha, först sov jag över med 3 kompisar sen kom 2 av mina småkusiner och snart kommer kusinerna;P

 


//Oj!Blev lite liten bild:)                                                                                       

Av Johanna Anonym - 7 mars 2014 17:30

Hej igen:)


Tänkte bara säga att jag laddade upp skorna som Lila Greensson hade på sig på exchange ifall någon skulle vilja ladda ner dem:)


♥Ni hittar den här

 


//Hoppas ni vill ladda ner dem:)♥                                                                                

Av Johanna Anonym - 7 mars 2014 15:00

Hejsan allihopa:)


Just nu är jag förhoppningsvis inne i stan med några kompisar (gör tidsinställt inlägg) så dagen simsbild blir då idag denna bilden  http://www.modthesims.info/  och jag tog dn eftersom att det finns massa affärer där:)  


//Ha det bra:)                                                                                                         


Av Johanna Anonym - 7 mars 2014 12:45

Hejsan allihopa:)


Förra veckan tror jag det avr så började jag ju med en sak som jag kallar för "önskesims" som ade blivit önskat att jag skulle ha här på bloggen. Så nu är jag klar med första simmen:)


Önskemålet:Kan du göra söt och glad och färgstark sim som är smal

Kommentar:Glömde helt bort det glada och söta men färgglad blev den iaf;P Och smal...


Lila Greensson: 

     


♥Om ni vill ladda ner henne så kan ni kicka här

  

//Hoppas du blev nöjd med henne Cassies:)                                                             


Av Johanna Anonym - 7 mars 2014 10:05

Godmorgon allihopa:)



Av: Severinka_ För: The sims 3 Finns i åldrarna: ? Vart du hittar tipset: Här

 

Kommentar: Så vackert♥


//Ha det bra och hoppas ni vill ladda ner det:)                                                            

Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards