sims-sims-sims

Alla inlägg under december 2013

Av Johanna Anonym - 6 december 2013 17:00

Hej allihopa♥


Nu har det blivit dags för lucka nummer 6:) Hoppas ni gillar den och klicka bara på luckan så kommer ni till överraskningen.

 

 

//Ha det så bra så kommer nästa imorgon♥

                                                                                                                                  

 

Av Johanna Anonym - 6 december 2013 17:00

Hej allihopa♥


Nu har det blivit dags för lucka nummer 6:) Hoppas ni gillar den och klicka bara på luckan så kommer ni till överraskningen.

 

 

//Ha det så bra så kommer nästa imorgon♥

                                                                                                                                  

 

Av Johanna Anonym - 6 december 2013 17:00

Hej allihopa♥


Nu har det blivit dags för lucka nummer 6:) Hoppas ni gillar den och klicka bara på luckan så kommer ni till överraskningen.

 

 

//Ha det så bra så kommer nästa imorgon♥

                                                                                                                                  

 

Av Johanna Anonym - 6 december 2013 07:12

Godmorgon allihopa:)


Igår fick vi störmavbrott hemma hos mig så när jag tänkte göra "Dagens simsbild" så hade jag inget internet så kunde tyvärr inte, men dem får komma nu istället:)

Men tänkte iallafall att en bild från http://nixedsims.wordpress.com/2011/09/28/30-lampan-recols/ med lampor passade bra eftersom att jag hade strömavbrott:)

 


Nu kommer "Dagens simsbild" alltså den som jag ska ha idag:) 

Jag valde denna bild från http://simnation.blogg.se  där det finns snö, och den tog jag eftersom att vi presic har fått snö hos oss:)

 

                          

//Hoppas ni gillade det så ses vi:)                                                                         



Av Johanna Anonym - 5 december 2013 18:15

Hej allihopa♥


Nu har det ju blivit den 5 december, alltså är det dags för lucka nummer 5:)

Denna lucka blir ganska lik den igår men hoppas ni tycker om den ändå.

 


//Vi ses♥                                                                                                                 

Av Johanna Anonym - 4 december 2013 21:24

Hej igen allihopa:)


Tänkte bara rekomendera en fantastisk blogg som jag tror många av er kommer gilla:) 

Hon bloggar framförallt om hennes liv som tjej och måste säga att denna nystartade blogg kanske kommer bli stor, vem vet?

Men gå iallafall in och kolla på den så ses vi:)


Bloggen: http://hernameisannie.devote.se/

 

                                                                                                                          

Av Johanna Anonym - 4 december 2013 21:15

Hej allihopa:)


Nu tycker jag att det har blivit dags för dagens simsbild:) Och denna gången väljer jag då från google.se och jag valde den eftersom att jag typ har bråkat lite idag... Nej men en tjej missförstår mig helt och tror jag jag håller på och ljuger och så vilket jag inte gör... Men iallafall det är inte det, det ska handla om utan bilden:)


 

//Ledsen att det blev så få inlägg idag, kom inte in på hemsidan:(                          



Av Johanna Anonym - 4 december 2013 18:57

Hej allihopa♥


Ledsen att jag inte varit så aktiv idag,kom inte in på hemsidan:( Men det skiter vi i nu så piggar vi upp oss med en ny lucka:)Lucka nummer 4.

Själv skulle jag vara glad om jag öppnade en sådan här lucka men vi får se vad ni tycker.

Klicka bara på luckan så kommer du till överraskningen.


 


//Hoppas ni gillar den, och jag kan säga en sak...det kommer fler sånna♥         

Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards