sims-sims-sims

Alla inlägg under december 2013

Av Johanna Anonym - 17 december 2013 15:45

Hejsan svejsan allihopa♥


Som jag skrev igår skulle jag ju visa lyxhuset som nu är färdigt lite bit fär bit så jag tänkte börja me hallen/matsalen nu:)


På den här bilden är det mest hall men man ser även bordets lite längre ner.

Och det ni ser i mitten är en fontän så ni vet.

 

Sen ser ni också matsalen här som är ganska inriktad på bordet:)


 


//Hoppas ni tycker det verkar snyggt, kommer lägga upp hela huset på exchange när jag visat lite mer så ni vet:)

                                                                                                                               


Av Johanna Anonym - 17 december 2013 07:45

Godmorgon allihopa:)


Dagens simsbild blir idag en bild från google.se där det finns som ni säkert ser massa olika bakverk.

Jga tog denna idag eftersom att i spanskan idag ska vi typ ha en liten avslutning så vi ska kolla på någon slags film och så fick man ta med sig fika, så tyckte denna bilden blev bra:)


 


//Rösta gärna i omröstningen om vad ni vill se mer av i bloggen♥                         


Av Johanna Anonym - 16 december 2013 16:00

Hejsan!


Dagens simsbild blir idag denna bild från http://modthesims.info/ där det är en sim och en legolåda.

Jag tog den därför att vi byggde lego i skolan idag;p i No:n alltså.


 


//Ha det bra:)                                                                                                             

Av Johanna Anonym - 16 december 2013 12:30

Hej igen:)


Nu är det dags för lucka nummer 16:) Hoppas ni gillar den:)

 (klicka bara på luckan för att komma till dagens överraskning)

 

//Ha det bra:)                                                                                                             


Av Johanna Anonym - 16 december 2013 08:45

Godmorgon allihopa:)


Några av er kanske kommer ihåg att jag hade byggt ett lyxhus.

Detta: 

 


Är nu klar med det så tänkte visa er det, lite bit för bit.

Så jag kommer börja med matsalen/hallen och kommer nog visa det idag eller imorgon.

Här är då huset ovanifrån: 

 

Våning 2:  


 

 


//Hoppas ni kommer gilla det:)                                                                                   

Av Johanna Anonym - 15 december 2013 21:15

Hejsan:)


Jag har nu börjat med ett nytt hus på sims 3. Tänkte att det skulle vara ganska coolt och modernt och måste säga att jag tycker att jag har lyckats om man kollar på hur långt jag har kommit nu.


Skriv gärna vad ni tycker om huset änsålänge:)

Huset:

 

 


//Skriv gärna vad du tycker:)                                                                                  

Av Johanna Anonym - 15 december 2013 19:28

Hej allihopa♥


Nu är det ju den 15 december alltså dags för lucka nummer 15:)

            (klicka bara på luckan)

 

 


//Hoppas ni gillar den:)                                                                                            

Av Johanna Anonym - 15 december 2013 17:45

Hejsan allihopa:)


Dagens bild blir idag denna bild som jag själv tagit när jag spelat, jag tog denna eftersom att några småbarn har varit hemma hos oss idag så tyckte det passade bra med en småbarns-sim:)


 


//Ses sen:)                                                                                                        

Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards