sims-sims-sims

Alla inlägg under december 2013

Av Johanna Anonym - 3 december 2013 17:15

Hej allihopa♥


Nu har det blivit dags för lucka nummer 3, så klicka på luckan så kommer dagens överraskning:)


 


//Hoppas ni tycker om den så kommer nästa imorgon:)                                         

Av Johanna Anonym - 3 december 2013 10:00

Godmorgon alla människor där ute som läser detta:)


Innan jag gör dagens simsbild vill jag bara säga att det inte kommer komma så många fler inlägg än lucka 3 i julkalendern och denna så ni vet, har mycket att göra idag.


Men idag valde jag denna bilden från http://alltomsims.blogspot.se/2013/01/thomson-sawyer_18.html där det är en tjej som målar, det gjorde jag eftersom att vi ska ha bild hela förmiddagen idag och så har tjejen som målar typ samma hårfärg som mig så tyckte det passade bra;p


 


//Hoppas ni gillar den och håller utskik efter lucka 3 som kommer någon gång under dagen♥

                                                                                                                   

Av Johanna Anonym - 2 december 2013 21:02

Hej allihopa♥


Har tänkt på en sak nu...Bara jag som tycker att det ska finnas rullstolar som man kan åka i, i sims?

Vet inte varför jag kom och tänka på det men undrade bara om det var någon mer som skulle kunna tänka sig att ha det i sims:)


//Lite random inlägg...Men ja,ja.                                                                      

Av Johanna Anonym - 2 december 2013 15:22

Hej allihopa♥


Valde denna bilden med två tjejer med en kamera eftersom att vi fick veta att vi skulla ta kort i SO:n idag så tyckte den passade bra;)


 


//Hoppas ni gillade detta inlägget även om det var kort♥                                           

Av Johanna Anonym - 2 december 2013 07:45

Godmorgon allihopa♥


Nu är det ju den 2 december och det betyder ju såklart att det ska komma en lucka 2:)

Så klicka på luckan så kommer du till överrakningen för dagen.

 


//Hoppas ni tycker om lucka 2 så ses vi♥

Av Johanna Anonym - 1 december 2013 21:00

Hej allihopa♥


Såg just på julkalendern och fick då en idé om att jag ska ha en julkalender här på bloggen:)

Så varje dag kommer jag att göra en ny lucka med en överraskning i, och det kommer såklart att vara olika varje dag ända fram till den 24 december.


Och idag är det ju 1 december så såklart ska jag ha en lucka idag:) och såklart ska ni få kunna öppna den redan nu, klicka bara på luckan så kommer ni till överraskningen:)

 

 


//Hoppas ni tycker detta var en bra idé och fortsätter att öppna luckorna varje dag:) Om ni har något önskemål om vad ni skulle vilja ha som överraskning är det bara att skriva i kommentarerna så kanske dem kommer finnas med någon gång:)                                                                                                      


Av Johanna Anonym - 1 december 2013 17:00

Hej igen alla simsgalna människor där ute och ni andra såklart:)


Nu hade jag tänkt att skriva lite om detta expantionspaket:

   

Jag valde att skriva om årstider eftersom att jag tror det är den jag tycker mest om av alla expantioner jag har.

Det jag speciellt tycker om är nog att det inte bara är sommar hela tiden utan att det blir höst,vinter,vår och sen sommar.

Det finns även snygga grejer t.ex gillar jag en av ytterjackorna som man har i vintern och ett av håren också;)


Tänkte egentligen göra ett långt inlägg nu men kommer typ inte på något att skriva så ni får lite bilder som jag själv tagit när jag spelat:)

         


//Hoppa ni kanske blev sugna på att köpa det:)                                                     

Av Johanna Anonym - 1 december 2013 12:46

Hej allihopa♥


Idag får det faktsiskt bli två stycken "Dagens simsbild" för kan inte bestämma mig;p


På den första bilden är det en kille (med grönt hår) som kollar efter monster under sängen och den tog jag från http://alltomsims.blogspot.se/  eftersom att jag har den där låten "The monster" i huvudet;P


Den andra bilden har jag tagit själv och det är för att jag ska åka och se på när min lillasyster gör luciatåg med hästar och så blir det ju liite roligare om det är en enhörning.


   


//Hoppas ni gillade bilderna och GLÖM INTE ATT DELTA I TÄVLINGEN!                           

Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards