sims-sims-sims

Alla inlägg under januari 2014

Av Johanna Anonym - 28 januari 2014 17:10

Hejsan svejsan allihopa:)


Tänkte börja med en grej som jag kallar för dagens nedladdningstips och det är då att jag tipsar om en sak ni kan ladda ner till erat sims varje dag. Kommer säkert glömma av någon dag men kommer göra så ofta jag kan så jag blir lite mer aktiv för just nu kommer jag inte på något jag har att blogga om...


Av: Skysims För: The sims 3 Finns i åldrarna: Alla kvinnor Vart du hittar tipset: här

 


//Hoppas ni gillar det så ses vi♥                                                                         

Av Johanna Anonym - 28 januari 2014 15:19

Hejsan allihopa♥


Dagens simsbild blir idag denna bilden från google.se och den tog jag eftersom att vi kollade på alla bilder vi hade gjort denna gången vi hade bild idag♥


 


//Var gärna med i min giveawa, ni hittar nog länk i ett annat inlägg;p                        

Av Johanna Anonym - 27 januari 2014 15:45

Hejsan allihopa♥


Dagens simsbild blir idag denna bilden från google.se och den tog jag eftersom att vi såg på en typ konsert med skolan idag så tyckte det passade bra med den:)

 


//Glöm inte att vara med i min giveaway♥                                                                    

Av Johanna Anonym - 27 januari 2014 08:16

Godmorgon allihopa:)


Eftersom att det bara är två st som är med i min giveaway nu och det är sista dagen imorgon som man kan vara med så förlänger jag den till den 5/2 alltså 5 februari.


Så hoppas ni vill vara med, ni hittar den här.


 


//Ha det bra och hoppas ni vill delta:)                                                                    

Av Johanna Anonym - 26 januari 2014 16:45

Hej allihopa:)


Dagens simsbild blir idag denna bilden från http://alltomsims.blogspot.se/ och den tog jag eftersom att det är ju en sim som åker skridskor och vi har presic åkt skridskor♥


 


//Ha det bra sålänge♥                                                                                            

Av Johanna Anonym - 26 januari 2014 11:30

Hej igen allihopa:)


För ett tag sedan började jag bygge på ett modernt hus med lite roliga former och nu är jag klar:)

Så jag har laddat upp den på exchange och om ni tycker det verkar som ett bra eller coolt eller kanske bara ett hus ni vill ha så kan ni ladda ner det här.


Lite info om huset:

Det kan bo 3 st pers i det.

Det finns 1 dubbelsäng och en enkel.

Det finns 2 bilar.

Det finns 2 badrum.

Det finns 1 kök.

Det finns 2 uteplatser.

Det finns massa plats på gräset.

Huset kostar 184 502 kr.

Det finns föremål som är köpta från the sims 3 store.


Bilder från huset:

                 


//Hoppas ni tyckte om det och vill ladda ner det:)                                                      


Av Johanna Anonym - 26 januari 2014 09:15

Godmorgon allihopa:)


Som jag skrev igår så skulle jag ju börja ha nedladdningstips på helgen (1 på söndag, 1 på lördag). Så detta är alltså söndagens nedladdningstips.


1. Jag tänkte tipsa om detta ganska söta men ändå coola hår som både finns i blont och brunt;)

Men du hittar det här.                                                       Av: Skysims

   


//Glöm inte att premunera på mig på youtube♥                                                        

Av Johanna Anonym - 25 januari 2014 20:45

Hej allihopa:)


Kom nu på att jag skulle göra en ny grej (blir mycket nytt idag), jag tänkte nämligen börja med att ha en grej jag kallar för "helgens nedladdnigstips". Jag tänkte först att jag skulle ha nedladdningstips varje dag men kommer inte hinna det eftersom att jag måste hinna med skolan,kompisar,fotbollen m.m


Men kör en liten invigning här och nu eftersom att jag inte har något bättre för mig:) Så här kommer 7 st nedladdningstips för the sims 3:))


1. Först blir det en riktigt cool vintertröja som är riktigt bra för alla frysare;p

Du hittar den här.                                                            Av: Ms blue

 

2. Andra tipset blir denna bandlösa tröja som jag själv tycker är lite sommrig. 

Du kan ladda ner den här.                                                  Av: Harmonia


 

3. Nu något åt alla killar, en snygg tröja till alla er:)

Ni hittar den här.                                                    Av: Harmonia

 

4. Det fjärde tipset idag blir denna söta vårklänning.

Du hittar den här.                                                  Av: BluElla


 

5. Sen har vi denna bröllops-klänning om jag får säga det själv.

Om du vill gifta dig klicka här.                                       Av: Pizazz


 

6. Kolla här alla Emma Watson fans! 

Du kan ladda ner henne här.                                    Av: Ms blue


 

7. Och det sista tipset för idag blir dessa skitcoola byxorna.

Du kan ladda ner dem här.                                       Av: Saliwa

  


//Ha det bra allihopa och en fortsatt trevlig helg☻                                                  

Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards