sims-sims-sims

Alla inlägg under januari 2014

Av Johanna Anonym - 12 januari 2014 13:45

Hej allihopa♥


Vet att jag inte gjort något inlägg på flera dagar men min dator är fortfarande sönder så kan inte göra några roliga inlägg... Men kommer förmodligen få tillbaka den snart så det kommer bli bättre uppdatering då och mycket roligare inlägg:)

Vill också säga "tack" eftersom att jag kollade min statistik nu och inte en ända dag hade det varit 0 personer inne, och det gjorde mig faktiskt glad då jag inte gjort något inlägg och det ändå är folk som har gått in och kollat♥


Men så alla vet kommer det nog inte bli så många inlägg tills jag får tillbaks datorn, jag skulle fått den i torsdags men det blev inte så men såfort jag får tillbaka den ska jag börja spela sims så ni får något roligt att läsa om:)



Nu till det lite roligare:) Jag ska ha en ♥GIVEAWAY♥

Japp det är sant, jag har gjort en kanal på youtube där jag visar sakerna och så...

Den heter:    sims-sims-sims

Så hoppas ni går in och kollar på den då jag bara hade 1 visning senast jag kollade och så tycker jag själv att det är väldigt fina priser:)

Om ni vill komma direkt till videon så kan ni klicka här.


Hoppas ni vill delta och fortsätter läsa bloggen♥                                             (har inte bilden till sims-sims-sims)                        

Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards