sims-sims-sims

Alla inlägg den 6 november 2013

Av Johanna Anonym - 6 november 2013 20:30

Kom på att jag kanske ska göra en sån där saga eller berättelse eller vad man säger, liksom att jag har bilder och skriver sedan en text till under varje bild. Typ som en serie. Men tänkte göra det iaf så vi får se när det kommer upp♥

♥Skriv gärna i komentarerna vad ni vill att den ska handla om så vet jag♥

 


      (Båda bilderna är från google.se)



//Vi ses♥                                                                                                           

Av Johanna Anonym - 6 november 2013 19:28

Har faktiskt tänkt att skriva lite om den bästa expantionen (sims 3) enligt mig. 


Jag kan faktiskt inte rikitgt välja så det får bli två, Universitetsliv och husdjur.



Husdjur: Kan faktiskt inte tänka mig att spela sims utan husdjur eftersom att det gör att allt blir så mycket mer verkligt och älskar att ha små katter (dem är så söta). Tycker även att det kommer med rätt fina saker till b.l.s möblerna, man får liksom lite lantlig känsla:)


Universitetsliv: Fick faktiskt det för inte så längesen och verkligen älskar det! Verkligen kläderna, dem är ganska moderna ändå och shortsen som ni ser på bilden under är jag typ kär i!(fast gillar dem bättre i grå). Skulle faktiskt vilja ha såna på riktigt. Men nej tillbaka till spelet. Tycker det är väldigt kul att man kan gå på universitet nu också, det blir lite roligare då också så att man inte behöver jobba med en gång och så får man ju påäng och så vilket jag tycker är väligt kul♥


     


//Ha det bra♥                                                                                                       


Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards