sims-sims-sims

Alla inlägg den 8 november 2013

Av Johanna Anonym - 8 november 2013 15:33

Hinner inte göra något långt inlägg nu men kommer förhoppningsvis ikväll:)


Ha det bra!♥                                                                                          

Av Johanna Anonym - 8 november 2013 11:15

Hej allihopa♥Nu har det blivit dags för min första "Veckans tips". Jag kommer alltså att tipsa om något som har med sims att göra såklart, varje vecka så det är bara att kolla så kanske du hittar nått göra snyggt bord eller nått♥


Veckans tips: 

 

1.Tycker dessa linnen var såå gulliga! Skulle själv laddat ner dem om jag inte fick sånt segt spel då.

Du kan ladda ner dem här

 

2. Tyckte faktiskt detta var jätt fint! Så somrigt. 

Du hittar det här.

    

 3. Sista tipset för idag blir denna klänningen. Tycker den var väldigt snygg och perfekt för en fest:)

 Ni hittar den här.

 



Hoppas ni tyckte det var bra! Kommer fler nästa gång♥Ha det bra!                          



Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards