sims-sims-sims

Alla inlägg den 23 november 2013

Av Johanna Anonym - 23 november 2013 19:30

Hej igen♥


Nu har jag faktiskt kommit på en ny idé som förhoppningsvis kommer göra att jag kommer bli lite mer aktiv även när jag inte har lust att blogga.

Har nämligen kommit på att varje dag kommer jag hitta en simsbild antingen en vanlig på google.se eller kanske från någon annan blogg som passar in med något som händer eller kanske något som jag tänkt på m.m

(:Börjar imorgon:)


    

Så hoppas ni kommer gilla den så ses vi♥                                                          

Av Johanna Anonym - 23 november 2013 15:07

Hej allihopa!


Förut byggde jag änu mer på mitt lilla (eller stora kanske jag ska skriva) lyxhus så tänkte visa lite.


Måste faktiskt visa den del som jag nog är mest nöjd över, nämligen entrén eller vad man ska säga. Älskar stora grindar så tyckte detta blev perfekt. 

    

En sak jag gjorde var att jag placerade ut lite detaljer och lampor. Så på baksidan blev det såhär vilket jag tycker blev ganska snyggt, det ser inte lika tomt ut som det gjorde innan.

 


Det var det jag hade för denna gången men ni får gärna skriva vad ni tycker om det jag änsålänge visat, tycker det skulle vara kul att veta;)

//Ha det bra♥                                                                                                        


Av Johanna Anonym - 23 november 2013 04:00

Hej igen♥


Nu har jag skapat en ny omröstning som ni gärna får klicka på, och om ni har någa frågor,tips,klagomål m.m får ni gärna skriva det i en kommentar eller i frågerutan så jag får veta det.


Om det finns något ni skulle vilja att jag skrev om här på bloggen mer än det jag gör nu får ni också gärna säga det så det kan bli bättre.


Och så sista saken... Jag har ju inte så många läsare så om ni vill och kan så får ni gärna försöka sprida bloggen eller kanske länka den, skriva vad ni tycker om den på eran blogg om ni har någon eller något för då skulle jag bli väldigt glad:D


 


//Kanske lite onödigt inlägg men, men. (ställde in tid på inlägget så ni vet, jag sover nog nu)

Men ha det bra sålänge♥                                                                                             



Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards