sims-sims-sims

Alla inlägg den 15 november 2013

Av Johanna Anonym - 15 november 2013 22:41

Hejsan svejsan:)

Nu har det blivit dags att avslöja vad du behöver göra för att delta i tävlingen.(priser finns nedanför).


Det du ska göra för att delta: Du ska göra en sim på sims 1,2 eller 3 och det ända kravet du får är att simmen ska ha en historia bakom sig. Det jag menar är att om jag t.ex gör en sim skriver jag en liten text till henne/han som berättar om hon/han kanske ha blivit mobbad eller nått.

Om du inte fattar är det bara att skriva i kommentarerna eller fråga i frågerutan:)

 

1.priset: Jag kommer läsa din blogg,kolla din youtube,följa dig på insta eller vad du nu har i minst 1 mån. Jag kommer också försöka sprida t.ex din blogg på min blogg så att du kanske får fler läsare.

2.priset: Dig kommer jag göra en shoutout på. Alltså skriva på bloggen att dem t.ex ska kolla in din blogg o.s.v

3.Priset: Dig kommer jag göra en shoutout på. Alltså skriva på bloggen att dem t.ex ska kolla in din blogg o.s.v

 

Slutdatum: 1/12-2013. (1 december 2013)

 


//Lycka till och hoppas du deltar♥                                                                                        

Av Johanna Anonym - 15 november 2013 07:29

Hej allihopa♥

Om ni läste rubriken så vet ni säkert va jag ska säga, jo det är nämligen så att det var 24 dagar sen jag började vara aktiv på denna bloggen igen (började 21/10) så tänkte ha en liten tävling. Det är inte jätte stort pris men JAG skulle iallafall vara glad om jag vann.


1.priset: Jag kommer läsa din blogg,kolla din youtube,följa dig på insta eller vad du nu har i minst 1 mån. Jag kommer också försöka sprida t.ex din blogg på min blogg så att du kanske får fler läsare.

2.priset: Dig kommer jag göra en shoutout på. Alltså skriva på bloggen att dem t.ex ska kolla in din blogg o.s.v

3.Priset: Dig kommer jag göra en shoutout på. Alltså skriva på bloggen att dem t.ex ska kolla in din blogg o.s.v


Så delta gärna och lycka till ni kommer få reda på vad ni ska göra idag någon gång♥                                                                                                                                                                                     

Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards