sims-sims-sims

Alla inlägg den 25 november 2013

Av Johanna Anonym - 25 november 2013 21:30

Hej allihopa:)


Nu har jag gjort klart både huset och familjen så kommer nog börja spela snart, den roligaste simmen att göra var nog barnet eller mamman men resultatet av pappan tycker jag blev lite kul.

Jag hade nämligen tänkt att pappan skulle vara en sådan person som tränar HELA tiden, fast det roliga är att han är rätt tjock så ska se om han kan bli smal om han tränar tillräckligt mycket. Vet nämligen inte om det går.


Bild nr 1 är hur jag tänker att han ska bli och bild nr 2 är så som han ser ut nu:)

   

//Godnatt och jag säger det igen, GLÖM INTE ATT DELTA I TÄVLINGEN♥                    



Av Johanna Anonym - 25 november 2013 18:43

Hej igen:)


Nu är jag klar med mitt lyxhus så har börjat med mamman i familjen. Tror hon ska heta Veronica eller något sånt, men här har ni iallafall den första bilden av mamman i familjen.

 

Tänkte jag skulle göra en mer verklighetstrogen familj om man tänker på utseendet iallafall så därför ser hon lite annorlunda ut men tycker hon blev rätt bra ändå:)


//Ha det bra sålänge och GLÖM INTE ATT DELTA I TÄVLINGEN♥                                   

Av Johanna Anonym - 25 november 2013 15:15

Hej allihopa:)



Nu har jag byggt klart infarten + garaget + ett lusthus så nu kan ni får se änu lite till av mitt lilla lyxhus.

Huset ska ju vara rätt modernt men ville lägga in en liten detalj så tog en gammal bil som man fick med i övernaturlig men såklart finns det en dyr och modern bil också:)


Haha hoppas inte ni tycker det är jobbigt att jag visar mitt hus hela tiden men det är det jag spelar på just nu så...


   

Tänkte att barnen kanske skulle vilja käna lite egna pengar så tog ett stånd och gjorde en liten alltan eller vad man säger och gjorde en liten utepats.

 

Här är lusthuset jag pratade om, tyckte det skulle passa bra men måste säga att det var lite svårt att göra med tanke på att det skulle finnas ett tak;)


//Det var nog allt för denna gången men GLÖM INTE ATT DELTA I TÄVLINGEN♥              



Av Johanna Anonym - 25 november 2013 09:15

Godmorgon allihopa♥


Idag börjar vi med "Dagens simsbild" hade jag tänkt;)

Jag tänkte att det är ju måndag idag och dem flesta säkert börjar skolan igen efter helgen, så då tyckte jag det passade bra med en bild från http://sims.wikia.com/wiki/Boarding_school eftersom att det var lite simmar som tar studenten på bilden vilket jag tror att nästan alla längtar efter.


 


Nej nu börjar jag men vi ses senare;)                                                                     

Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards