sims-sims-sims

Alla inlägg den 21 november 2013

Av Johanna Anonym - 21 november 2013 20:42

Hej allihopa som kanske saknat mitt bloggande och alla andra såklart♥     (ska bli mer aktiv hoppas jag)


Eftersom att jag tycker det är så himla kul att bygga hus på sims 3 så håller jag faktiskt på med det:) Jo och det är inget vanligt hus utan det är ett LYXhus. Så kanske gör en video där jag visar huset eftersom att det är rätt stort eller så tar jag bilder överallt men då blir dt ju så många så jag kör nog på videon.


Lite bilder från huset:

 

 

På bilden över denna text är det inte helt klart, rummet alltså.

 

 


Nu kom jag och tänka på att det inte är en ända en som har deltagit i min tävling! Så ni får 10 dagar på er men om ingen har deltagit då får jag la vänta lite mer tills jag fått fler läsare♥


//Ha det bra och GLÖM INTE ATT DELTA I TÄVLINGEN♥                                          


Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards