sims-sims-sims

Alla inlägg den 27 november 2013

Av Johanna Anonym - 27 november 2013 21:28

Hej igen♥


Jag har helt glömt bort "Dagens simsbild" så får köra den nu:)


Tog denna bilden eftersom att jag var i biblioteket idag så tyckte det passade bra ed en bild med böcker i:)

 


//Godnatt♥                                                                                                             


Av Johanna Anonym - 27 november 2013 20:15

Hej allihopa:)


Nu har jag fått lite ordning och reda på min serie igen så nu kommer del 3 som någon säkert har väntat på:)


Förra... 

Carro och Sanna gick åt olika håll men en ända tanke...Att dem aldrig kommer ses igen...



Sanna gick in mot stan för att köpa något att äta,det var ju Carro som hade maten i sin ryggsäck.

 

Sanna köpte en glass och gick vidare mot skogen.

 

Hon hittade en bra plats där hon kunde slå upp tältet och stanna över natten.

 

Sanna slog upp tältet,satte sig på marken och tårarna bara rann ner, hon ville inte det här...Inte helt ensam.

 

Sanna somnade med tårarna på kinderna och vaknade nästa morgon av att en ekorre ramla ner på tältet.

 

Hon blev först förvånad om var hon var men kom sedan på att hon var helt ensam mitt ute i skogen där ingen kunde höra hennes skrik....                                                                                                                            Hon bestämde sig sedan för att hon inte kunde stanna i Sunset Valley längre, hon var tvungen att gå ännu längre för att ingen skulle hitta henne.

 

Sanna hade gått och gått i två dagar nu men äntligen var hon framme...

 


//Hoppas ni gillar det och fortsätter läsa:)                                                                 

 

Av Johanna Anonym - 27 november 2013 14:01

Hej igen!


Jag ber så hemskt mycket om ursäkt om ni tycker att jag typ spammar med inlägg men jag måste bara berätta detta!

Jag skulle ta en bild till min serie "Du och Jag syster" och då skulle jag ta en bild på Sanna (simmen då) och så kom det en meteor och landade på henne så hon dog!!!


Fick inte med på film just när meteoren kom men när den landade så det kan ni se här nedanför och ni kan även se när döden kommer.

Men såklart ska jag fortsätta med serien, den ska ju inte sluta med att Sanna dog av en meteor utan jag tar och startar om utan att spara så får Sanna gå någon annan stans så hon inte dör...



 
  //Hoppas det funkar att kolla på dem, det var mina första videos♥                            

Av Johanna Anonym - 27 november 2013 13:50

Haha!Hej igen!


Alldeles nyss gjorde jag ju ett inlägg om att min seriefamilj var borta...Men jag är så bra att nu har jag hittat den!

Ja, ibland hänger ögonen inte bara med men...jag ska nog försöka göra klart den tredjde delen av "Du och Jag syster" nu så den kommer nog ikväll har jag tänkt:)


                                                                                                                                  

Av Johanna Anonym - 27 november 2013 13:36

Hej allihopa♥


Nu är det så att den familjen som jag gjorde serien med har försvunnit på någt underlitt sätt så tror det kommer dröja lite längre innan ni får nästa del av serien, tyvärr. Men ska försöka skynda mig med den och tror jag ska göra en till också:)


Men har slut på fantasin  just nu så om ni vill får ni gärna kommentera något den nya serien kan handla om, jag kan aldrig få för mycket tips;)

  


//Men kanske ska göra en video om hur man gör ett lusthus (eller vad det nu heter) på sims 3 sen, så ni får gärna tipsa om något bra program man kan ladda ner som är bra att filma på skärmen med:)


Program jag redan testat men som inte gick så bra: 

Fraps (fattade ingenting)

Hypercam 2 (blev bara svart när jag gick in på sims)

                                                                                                                                  

Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards