sims-sims-sims

Alla inlägg den 26 november 2013

Av Johanna Anonym - 26 november 2013 21:02

Godkväll allihopaXp


Hade tänkt att ge er lite tips på saker ni kan ladda ner till sims 3 nu, så nu kommer dem:)


1. Som ni säkert har märkt så gillar jag ju verkliga saker när jag spelar och nu så hittade jag en samsung mobil! Haha och två st i in familj har just en sån som ni ser på bilden så tycker verkligen det skulle vara roligt att ladda ner den. Och för er som inte gillar samsung så finns det även en Iphone som ni kan ladda ner.

Samsungen hittar ni här

 

2. Jag har sagt det och jag säger det igen...Jag gillar ju verkliga saker och flera i min skola har ett sånt här armand och så är det ju jätte fint också vilket är ett + och om ni vill ladda ner detta fina armand kan ni göra det här.

 

3. Haha!Kunde bara inte låta bli att ta denna, liksom en kanindräkt! Vet att det finns redan men är inte säker på om det var en exakt sån här. Men, men om ni vill ladda ner denna kanindräkt kan ni klicka här

 

4. Idag avslutar jag med ett ganska så coot hår som nog är inspererat av någon kändis, fast jag vet dock inte vem det är men tror det är hon i högra hörnet. Men om ni håller med mig och tycker detta håret var skitcoolt så kan ni ladda ner det här

 


//Det var allt för idag, hoppas ni gillar det så ses vi imorgon:)                                                  






Av Johanna Anonym - 26 november 2013 12:00

Hej allihopa♥


Nu har jag gjort en ny header som jag blev rätt nöjd med, men jag gillar den jag har nu också så kan inte bestämma mig om vilken jag ska ha. 


Det jag nu behöver hjälp med är då att välja vilken header jag ska ha?


Så nu får ni gärna kommentera vilken ni tycker passar bäst till denna bloggen så skulle jag bli skitglad:)


Header 1:

 

Header 2: 

 


Om du tycker mest om nr 2, kommentera "2" och om du tycker mest om nr 1, kommentera då "1".

//Ha det bra♥                                                                                                             


Av Johanna Anonym - 26 november 2013 08:00

Godorgon allihopa:)


Idag kör jag på denna bilden av Tilda Bröllenstrom som jag själv har tagit när jag spelat. Jag tyckte den passade bra till denna dag eftersom att vi ska ta kort i skolan idag och på bilden håller hon ju fingrarna som en kamera typ.

  


//Hoppas ni tyckte det var bra och GLÖM INTE ATT DELTA I TÄVLINGEN! Nu har jag faktiskt fått ett bidrag:)

                                                                                                                              

Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards