sims-sims-sims

Alla inlägg den 12 november 2013

Av Johanna Anonym - 12 november 2013 16:00

Hej igen! Var inne och kollade lite på uggs för sims 3 och då hittade jag faktiskt några. Tycker egentligen inte uggs är så snygga men tycker om när det är verkligt och uggs är ju ganska populära nu så tänkte att någon kanske var som jag och ville ladda ner:) 


Korta ugg:

 

 

 

Höga uggs:

 

 

 


Ha det bra sålänge♥ och om ni vill ladda ner dem klicka bara på dem gröna bilderna:)          


Av Johanna Anonym - 12 november 2013 07:28

Hej allihopa♥

Nu har jag börjat spela lite på en sim som heter Staisy Lantbrooke. Hon är en vuxen sim med en häst vid namn Pyret tror jag och en katt som heter Smilla. Har tänkt att hon ska vara en sån där djurvänlig sim som adopterar djur ganska ofta och så, så kommer kanske göra en beskrivning på henne någon gång men sålänge får ni nöja er med bilden här nedanför:)


 


//Ha det bra!                                                                                                                


Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards