sims-sims-sims

Direktlänk till inlägg 29 november 2013

♥Du och Jag syster♥Del 4.

Av Johanna Anonym - 29 november 2013 07:00

Godmorgon allihopa♥


Nu har det blivit dags för den fjärde delen av min sims-serie "Du och Jag syster".


Förra...

Hon bestämde sig sedan för att hon inte kunde stanna i Sunset Valley längre, hon var tvungen att gå ännu längre för att ingen skulle hitta henne.                                                                                                                                  

Sanna hade gått och gått i två dagar nu men äntligen var hon framme...


Sanna tänkte inte längre på vad hon gjorde, hon bara gick dit vägen lädde och hittade ett bra ställe att slå sig ner där det fanns både vatten, djur, träd och stenar som hon kunde gömma sig bakom.

 

Efter hon hade slagit upp tältet tänkte hon skaffa lite mat, hon hade ju inte ätit på två dar.

 

Det blev lite grodor som hon själv fångade i dammen.

 

Dagarna gick och Sanna bestämde sig för att byta ställe, då grodorna slutade nappa. 

 

Men det hon inte visste var att hennes syster Carro aldrig hade gått hem och på en stor äng vid havet hittade dem varandra.

        

- Vad har du varit!? sa Sanna förvånat.
- Lite överallt, vart har du varit!? svarade Carro lika förvånat.
- Åå vad jag har saknat dig
- Jag har saknat dig med

 

- Det finns en jätte fin ö där borta, sa Carro och pekade bort mot ön.
Sanna och Carro åkte med en båt dem hittat till ön och slog sedan upp sina tält och nu måste la allt bli bra igen.
Men det var vad dem trodde...

 

Fortsättning följer...

 

 

//Hoppas ni gillade det♥                                                                                           

 
 
Ingen bild

Dina nya bästisar ;)

15 december 2013 15:53

När kommer nästa del av denna roliga serie?? :D

Johanna Anonym

15 december 2013 17:31

Förmodligen kommer det ta någon vecka eller något, måste ju göra luckorna i julkalendern så har inte riktigt tid med det just nu så vi får se;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Anonym - 30 december 2014 11:27

Hejsan!:)   Har spelat ganska mycket med två nya simmar nu. Har tänkt att dem ska bli kända och rika genom att umgås med andra kändisar. Sen ska dem flytta till ett lyxhus och ha masssa fester o.s.v. och sen kanske få ett bar eller nått. Så här...

Av Johanna Anonym - 23 december 2014 20:04

Hej allihopa:)   Nu var det längesen, jag tappade lusten och har inte börjat igen. Men nu är jag inne i en simsperiod så nu blir det nog massa uppdatering:) Hoppas ni fortsätter att läsa, kommer nog upp ett inlägg senare.   Lite bilder från...

Av Johanna Anonym - 3 juli 2014 15:05


Hejsan hejsan:)     Av: Skysims För: The sims 2 Finns i åldrarna: ? Vart du hittar tipset: HÄR   Kommentar: Kanske har tipsat detta håret förut... Men tror inte det;)   //Hoppas ni gillar det:)                                          ...

Av Johanna Anonym - 2 juli 2014 18:47

Hejsan;)   Är ni trötta på att leta reda efter kläder,smink,hår o.s.v. bit för bit? Nu har jag hjälpt er lite;P Klicka bara på bilderna så kommer du dit bilden på simmen går att ladda ner. (Hoppas ni fattar).             //Den sista...

Av Johanna Anonym - 2 juli 2014 14:27


Hej igen!   Dagens simsbild blir idag änu en bild från google.se och ja... tänkte ta en bild på nudlar eftersom att jag precis ätit det men hittade inga så fick bli denna;)     //Vad åt ni idag?:)                                           ...

Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards