sims-sims-sims

Direktlänk till inlägg 4 november 2013

Får bli en annan dag + !!Prov imorgon!!

Av Johanna Anonym - 4 november 2013 21:01

Hej allihopa♥

Jag tänkte ju göra klart Miley Cyrus på sims 3 förut men vi skulle åka iväg när pappa kom hem och så har vi prov imorgon så var tvungen att plugga. Men har iaf börjat på den och tror jag sparade det jag gjorde så fortsätter någon annan dag. 

Det blir antagligen inte imorgon heller eftersom att jag har redovisning på onsdag så måste öva lite så också. Men när jag gör den får jag bara säga "förvänta er inte något jätte likt". Den blir inte jätte lik änsålänge men är faktiskt ganska svårt ändå, såg en tjej/kille på youtube som gjorde henne en gång och det blev skit likt så kommer jag här sen!

Haha men sov så gott♥

 


                                                                                                                     #sims        



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Anonym - 30 december 2014 11:27

Hejsan!:)   Har spelat ganska mycket med två nya simmar nu. Har tänkt att dem ska bli kända och rika genom att umgås med andra kändisar. Sen ska dem flytta till ett lyxhus och ha masssa fester o.s.v. och sen kanske få ett bar eller nått. Så här...

Av Johanna Anonym - 23 december 2014 20:04

Hej allihopa:)   Nu var det längesen, jag tappade lusten och har inte börjat igen. Men nu är jag inne i en simsperiod så nu blir det nog massa uppdatering:) Hoppas ni fortsätter att läsa, kommer nog upp ett inlägg senare.   Lite bilder från...

Av Johanna Anonym - 3 juli 2014 15:05


Hejsan hejsan:)     Av: Skysims För: The sims 2 Finns i åldrarna: ? Vart du hittar tipset: HÄR   Kommentar: Kanske har tipsat detta håret förut... Men tror inte det;)   //Hoppas ni gillar det:)                                          ...

Av Johanna Anonym - 2 juli 2014 18:47

Hejsan;)   Är ni trötta på att leta reda efter kläder,smink,hår o.s.v. bit för bit? Nu har jag hjälpt er lite;P Klicka bara på bilderna så kommer du dit bilden på simmen går att ladda ner. (Hoppas ni fattar).             //Den sista...

Av Johanna Anonym - 2 juli 2014 14:27


Hej igen!   Dagens simsbild blir idag änu en bild från google.se och ja... tänkte ta en bild på nudlar eftersom att jag precis ätit det men hittade inga så fick bli denna;)     //Vad åt ni idag?:)                                           ...

Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards