sims-sims-sims

Alla inlägg den 2 februari 2014

Av Johanna Anonym - 2 februari 2014 19:17

Hej igen allihopa:)


Tänkte bara visa mitt bidrag till   http://bestsimsfriends.bloggplatsen.se/   tävling där man ska visa sin roligaste simsbild:)


Mitt bidrag:

 


//Håll tummarna för mig nu♥                                                                                 


Av Johanna Anonym - 2 februari 2014 17:45

Hejsan allihopa:)


Här är en typisk liten tant som jag har gjort i the sims 3, så tänkte att någon mer kanske ville ha den och spela med eller nått så tänkte dela med mig av den och ladda upp den på exchange.


Ni hittar henne här. 


 


//Ha det bra☻                                                                                                       

Av Johanna Anonym - 2 februari 2014 12:30

Hej igen allihopa♥



Av: gabi89 För: The sims 3 Du hittar tipset: Här

 


//Hoppas ni vill ladda ner det:))                                                                            


Av Johanna Anonym - 2 februari 2014 09:15

Godmorgon allihopa♥


Dagens simsbild blir idag denna bilden från http://inmyowngrave.spotlife.se/ och ag tog denna idag eftersom att jag och min lillasyster har sovit över hos våra kusiner♥


 


//Ha det  bra♥                                                                                                       

Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards