sims-sims-sims

Alla inlägg den 19 februari 2014

Av Johanna Anonym - 19 februari 2014 17:49

Tjojsan:)


Tänkte bara visa er lite bilder jag gillar, ni har säkert redan sett den flesta men ändå:) 

Och så lägger jag till en liten fin kommentar ovanför bilden☻♥


Typ min favorit♥

 

♥R.I.P Diddi♥


 

Tror det var bland dem första gångerna jag åkte på semester.

 

Hehe...Ibland blir det lite fel☺


 

Tycker det blev väldigt fint med typ solnedgång, lite roligt att han håller för näsan också;P


 

Påminner så mycket om sommaren!!


 

Så himla härlik:)


 

Tror det står mellan denna och den översta bilden om vilken som är min favorit♥

 

Eftersom att jag älskar barn så älskar jag denna bilden.


  


//Hoppas ni tyckte den var fina:)                                                                         

Av Johanna Anonym - 19 februari 2014 13:28

Hejsan igen allihopa:)


Är nog lite efter med detta men såg igår att godislådorna hade kommit tillbaka på thesims3s-hemsida.

Vad är godislådor nu då? Jo det är små lådor man kan köpa med simpoints som innehåller prylar av olika slag som man inte har och som man sedan kan ladda ner gratis till sitt spel:)


 


//Gillar,gillar,gillar♥                                                                                                 

Av Johanna Anonym - 19 februari 2014 11:30

Hej allihopa:)



Av: yvonnee För: The sims 3 Finns i åldrarna: Vuxen,ungdom Vart du hittar tipset: Här

 

Kommentar: Tycker den var väldigt fin:) (OBS! Den är endast tillänglig i formel & utklädnad-klädsel)


//Hoppas ni vill ladda ner den:)                                                                                

Av Johanna Anonym - 19 februari 2014 07:39

Godmorgon alla:)


Dagens simsbild blir idag en bild med en scen på från google.se och den tog jag eftersom att vi ska se på te<ter idag med skolan:)


 


//Ha det bra:)                                                                                                         

Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards