sims-sims-sims

Alla inlägg den 3 februari 2014

Av Johanna Anonym - 3 februari 2014 16:03

Hejsan pejsan allihopa:)   


Som några av er säkert vet så har jag ju haft en giveaway, eller har rättare sagt. Och på onsdag tar den slut. Så tänkte bara tips om den och så är det bara 2 st med så vill gärna att fler ska vara med:))


Så klicka bara på bilden eller här så kommer du till mi giveaway med väldigt fina priser:))



//Hoppas ni vill vara med:))                                                                                   

Av Johanna Anonym - 3 februari 2014 11:00

Hej allihopa♥


Dagens simsbild blir idag en bild från google.se och jag tog den eftersom att vi ska ha ett SO-test idag så tyckte det passade bra med den:))


 


//Önska mig lycka till;)                                                                                              

Av Johanna Anonym - 3 februari 2014 08:24

Godmorgon allihopa:)



Av: ekinege För: The sims 3 Finns i åldrarna: Vuxen,Ungdom Vart du hittar tipset: Här

 


//Hoppas ni vill ladda ner den:))                                                                            

Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards