sims-sims-sims

Alla inlägg den 23 februari 2014

Av Johanna Anonym - 23 februari 2014 16:15

Hejsan igen♥



Tänkte bara varna er lite att ni absolut inte ska ladda ner appen "Talking Angela" eftersom att det sägs att det är några/någon pedofil som hackat sig in i spelet och tar då kontakt med barn via appen. Vet ej om det är sant då jag hittat både texter som varnan och texter som bara säger att det är ett rykte.


Men bara för säkerhetens skulle borde ni kolla era syskons,kompisars och eran egna mobil så ni inte har det nedladdat.



//Var försiktiga om er♥                                                                                             

Av Johanna Anonym - 23 februari 2014 14:56

Hejsan allihopa:)


Har faktiskt inte någon riktigt bra förklaring till varför jag inte har bloggat dem senaste dagarna, har bara inte haft lust och så har vi haft så himlans mycket att göra i skolan men, men. Nu ska det bli bättre uppdatering iaf♥


Eftersom att jag inte har gjort några "dagens simsbild" heller så gör jag dem nu:)


21:

Dagens simsbild blev då denna bilden från google.se och jag tog den eftersom att vi hade NO-prov så tyckte det passade bra med en tjej som hade prov♥

 

 

22:

Dagens simsbild blev även idag en bild från google.se och jag tog den eftersom att min lillasyster har haft kalas så tyckte denna bilden blev bra:)

 

   

23 (idag):

Dagens simsbild blir denna bilden från http://modthesims.info/ och jag tog den eftersom att jag faktiskt inte har gjort något vettigt idag...Hehe...

 


//Hoppas ni fortsätter läsa:)                                                                                

Sök i bloggen

Länkar

Presentation


Tjaoo!
Här kommer jag skriva lite allt möjligt om sims. Både 1:an, 2:an, 3:an och såklart lite om fyran!
Ni kommer nog få läsa mest om sims 3 eftersom att det är det jag spelar mest men jag har även sims 1 och 2 så det kommer också dyka upp.
Hoppas ni

Fråga mig

9 besvarade frågor

Skriv gärna vad du vill♥

Omröstning

Längtar du till sims 4?
 Ja!!
 Nej
 Lite
 Visste inte om det

Mina Sims 3 - spel

 

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards